Vårföräldrar 2017 del fyra

Ibland känns det som om att FK utgår ifrån att man blåser dem eller gör allt för att försöka blåsa dem :meh:

Ja tyvärr. Men sen är det ju som @lil-sis skrev att det ligger i deras uppdrag. Men ja jag upplever att det är väldigt stor skillnad mellan handläggare.

Pensionärerna är så himla morgonpigga :p

Kanske är fanta vi dricker på nätterna? :rofl: Jag har också glas vid sängen, ibland dricker jag två glas kväll/natt. Har sånna stora IKEA glas för 5kr eller vad dom kostar numer! Så är ju inga småglas jag dricker heller...

Är typ ett sånt glas jag dricker per natt också. Fanta skulle helt klart förklara min hemska halsbränna!:idea:

Igår kom vagnen :banana:
Sonen var superexalrerad och kom inte i säng förrän halv nio O_o
Han fick välja vilken sida han skulle sitta på, sedan skulle hans docka prompt åka i liggdelen :love:

Bra höjd på handtaget, riktigt bra förvaring under vagnen, bra sufflett på sittdelen och den känns lättrullad. :up:

Återstår att se om den går in i bilen :nailbiting:

DSC_2171_zpsseo2w8su.jpg.html

På min photobucketapp, på iphone, måste jag trycka på vald bild, sen ett i som är i en rund ring, där kopierar jag länken som står till höger om "direct", trycker på landskapsbilden här på buke och klistrar in :) kanske hjälper någon i alla fall :)

Alltså folk säger att man är väldigt törstig när man ammar, jag hinkar vatten nu som en kamel för att jag är så törstig, hur törstig kommer jag då inte vara sen?!?!
Jag blir akut törstig när jag ammar. Kan vara otörstig innan och sen måste sambon komma springande med ett glas vatten. :D Måste skaffa en vattenflaska.

Angående photobucket
Jag kopierar direktlänk och klistrar in direkt i rutan där man skriver.
Jag klickar inte på landskapsbilden

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 140
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar