Vårföräldrar 2017 del fyra

Jag känner inte så många människor o jag bor ändå i samma kommun som jag är uppvuxen i. Får väl skylla på litet utbud... Saknar ibland någon riktig tjejkompis men det brukar gå bra ändå :p många av mina bra kompisar är hästfolk i varierande ålder men tyvärr försvann många när jag var sjuk för något år sedan, då orkade jag inte hålla kontakten...

Jag är hungrig. :arghh: Ska gå och lämna leverprov idag och måste vara fastande. Såklart är jag klarvaken redan 06.30... VC öppnar inte för än 8. Kommer svälta ihjäl känns det som. :wtf:

När man precis tror att FK är nöjd ett tag framöver så kommer nästa brev. Nu måste jag och arbetsgivaren gå igenom om jag inte kan bli förflyttad för att kunna jobba istället för att bli sjukskriven. Tackolov är det ett rätt så självklart nej på den, jag menar jag klarar inte av att sitta i en stol mer än 15 min innan jag vill börja gråta, jag kan inte stå upp längre tid, måste lägga mig ner minst en gång i timmen. Ingen passande kombo med att vara skrivbordsråtta :D

När man precis tror att FK är nöjd ett tag framöver så kommer nästa brev. Nu måste jag och arbetsgivaren gå igenom om jag inte kan bli förflyttad för att kunna jobba istället för att bli sjukskriven. Tackolov är det ett rätt så självklart nej på den, jag menar jag klarar inte av att sitta i en stol mer än 15 min innan jag vill börja gråta, jag kan inte stå upp längre tid, måste lägga mig ner minst en gång i timmen. Ingen passande kombo med att vara skrivbordsråtta :D

Suck varför ska dom krångla jämt??

Vi har sovit ca 21-01, 02-05.20 och 06-08.20 :D

Men vilken huvudvärk jag har nu. Hinka vatten bör jag göra...

Alltså folk säger att man är väldigt törstig när man ammar, jag hinkar vatten nu som en kamel för att jag är så törstig, hur törstig kommer jag då inte vara sen?!?!

Jag är inte törstig, hamnar bara efter hela tiden :(

Fick tips om att dricka 5dl vid varje amning som rutin av @Ninnurur :)

Aha ja det blir ju lite jobbigare att dricka om man inte är törstig. Jag gillar inte ens vatten men tycker det enda jag gör är att dricka!

Bra tips, man får bunkra upp med någon vattenflaska eller så :)

Störiga sammandragningar hela natten :down:. Inte onda så att jag kände att jag behövde ringa förlossningen utan bara väldigt irriterande.
Lille krumeluren har nog ingen större brådska ut antar jag.

Aha ja det blir ju lite jobbigare att dricka om man inte är törstig. Jag gillar inte ens vatten men tycker det enda jag gör är att dricka!

Bra tips, man får bunkra upp med någon vattenflaska eller så :)

Många, överallt :D

Nej det är verkligen dumt att jag inte blir törstig (oftast) utan istället huvudvärk när det gått för långt :meh:

Många, överallt :D

Nej det är verkligen dumt att jag inte blir törstig (oftast) utan istället huvudvärk när det gått för långt :meh:

Det känns ju dock som att man måste kissa ännu mer då än nu!
Jag har också lite ont i huvudet till o från, funderar på kombo mellan högt blodtryck och för lite vatten. Fastän att jag dricker mer än någonsin är kisset knallgult :banghead:

Bara pensionärer? :p

Japp. :cool:

Tror det är sånt de måste skicka ut. Min arbetsgivare ringde de till och hon förklarade varför jag inte kunde jobba. Men ja det känns typ som de vill sätta dit en konstant.

Jag har också lite ont i huvudet till o från, funderar på kombo mellan högt blodtryck och för lite vatten. Fastän att jag dricker mer än någonsin är kisset knallgult :banghead:

Låter som mig. Huvudvärk varannan dag minst och dricker massor med vatten. Och har högr blodtryck. Min urin är också riktigt gul. På morgonen ser det nästan ut som fanta trots att jag dricker även på natten. :angel:

Kissar lika ofta när jag dricker som jag ska vilket väl borde vara en indikation på hur mycket jag faktiskt måste dricka för att må bra :eek:

*kl
Nu kliar stygnen. Finally. Även det längst ner på den långa bristningen. Har börjat våga knipa lite och leta djup bukmuskulatur.

Japp. :cool:

Låter som mig. Huvudvärk varannan dag minst och dricker massor med vatten. Och har högr blodtryck. Min urin är också riktigt gul. På morgonen ser det nästan ut som fanta trots att jag dricker även på natten. :angel:

Pensionärerna är så himla morgonpigga :p

Kanske är fanta vi dricker på nätterna? :rofl: Jag har också glas vid sängen, ibland dricker jag två glas kväll/natt. Har sånna stora IKEA glas för 5kr eller vad dom kostar numer! Så är ju inga småglas jag dricker heller...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 142
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar