Vårföräldrar 2017 del fyra

@kakan89 och @Ariane, tror jag med drabbats av det syndromet. Somnar i stort sett sittande o har druckit ofantliga mängder te och Pepsi idag. Har ju dåliga järndepåer o ännu inte hittat något jag tål mer än hemofer vilket känns lite klent....

Funderar på om jag är naiv som tror denna bebisen snart ska komma, eller komma typ strax innan eller på bf. Har ju inte gått över innan så kanske blir det premiär denna gången...

@kakan89 och @Ariane, tror jag med drabbats av det syndromet. Somnar i stort sett sittande o har druckit ofantliga mängder te och Pepsi idag. Har ju dåliga järndepåer o ännu inte hittat något jag tål mer än hemofer vilket känns lite klent....

Funderar på om jag är naiv som tror denna bebisen snart ska komma, eller komma typ strax innan eller på bf. Har ju inte gått över innan så kanske blir det premiär denna gången...

Jag äter järn varannan dag och ser till att jag är hemma den dagen och dricker Proviva... Min mage ballar ur fullständigt av järn men har varit relativt pigg fram tills några dagar sedan. :meh: Äter niffrex.

BM skulle inte kolla järnet förra gången. Hoppas hon ändrar sig till nästa vecka.

Jag äter järn varannan dag och ser till att jag är hemma den dagen och dricker Proviva... Min mage ballar ur fullständigt av järn men har varit relativt pigg fram tills några dagar sedan. :meh: Äter niffrex.

BM skulle inte kolla järnet förra gången. Hoppas hon ändrar sig till nästa vecka.

Funderar snart med på niferex eller duroferon, men blir på riktigt "skitkass" av dem... Hahaha....

Palttunnbröd ;)

Ligger helt utslagen i soffan nu. Benen viker, sig om jag försöker gå själv. Vattengympan var inte bra idag. :cry: Eller om det var den hala promenaden från bussen som gjorde att fogarna muppade ihop helt. :meh:

Sambon fick hjälpa mig att bädda ner mig i soffan med div. kuddar överallt, då är jag nästan smärtfri så länge jag ligger blick stilla. Bäbis har dock gympapass i magen just nu... :crazy:

Jahapp, haft rejält ont i vänster bakfog hela dagen = haft svårt att få med mig benet. Nu kontrar höger ben med att svullna upp i höft, knä och fotled :cautious: Lär inte bli ngn sömn inatt och i morgon är det jobb på kontoret som gäller :arghh: viktig presentation för mig direkt på morgonen :crazy:

Någon som vill tjöta lite inatt?

Första föräldrarträffen avklarad! Lite stelt men de andra i gruppen verkar trevliga. Jag var ensam om att inte ha med min respektive vilket kändes lite skumt. Han kan dock inte komma ifrån jobbet alls så jag lär få gå resterande två gångerna ensam med. Nästa gång ska förlossningen gås igenom, känns bra och ajg hoppas kunna få svar på en del frågor.

I övrigt är fogarna snälla idag, får hoppas att det håller i sig. Istället har sömnen varit dålig två nätter i rad så jag är en aning trött.

Första föräldrarträffen avklarad! Lite stelt men de andra i gruppen verkar trevliga. Jag var ensam om att inte ha med min respektive vilket kändes lite skumt. Han kan dock inte komma ifrån jobbet alls så jag lär få gå resterande två gångerna ensam med. Nästa gång ska förlossningen gås igenom, känns bra och ajg hoppas kunna få svar på en del frågor.

I övrigt är fogarna snälla idag, får hoppas att det håller i sig. Istället har sömnen varit dålig två nätter i rad så jag är en aning trött.

Jag var också enda ensamma :p Någon ska ju vara det med.

Jahapp, haft rejält ont i vänster bakfog hela dagen = haft svårt att få med mig benet. Nu kontrar höger ben med att svullna upp i höft, knä och fotled :cautious: Lär inte bli ngn sömn inatt och i morgon är det jobb på kontoret som gäller :arghh: viktig presentation för mig direkt på morgonen :crazy:

Någon som vill tjöta lite inatt?

Jag har planer på att ta en citodon och sova i natt men har inte bestämt mig än. Beror lite på om jag kan gå eller inte när sambo åker till jobbet. Kan jag inte gå blir jag nog tvungen att ta medicin.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 139
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar