Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det väldigt oskönt att hosta i slutet! Men snart är det ju klartDet känns som att musklerna i buken skärs sönder om jag hostar . Det är inte särskilt skönt men garanterat helt normalt med tanke på hur magen vuxit.
Bm i morgon, snart är det slut på dom besöken
Med edsen är det ju tyvärr så att smärtlindring är svår. @vinkelina visst är det du som har konstaterat eds också, förlåt om jag blandar ihop namnen
tips?Jag provade eda första förlossningen o det blev inte alls bra, smärtan lättade lite men var svårstucken och fick komplikationer..
Över lag är jag svår att smärtlindra men väl medveten om det.
En annan sak som är väldigt väldigt viktigt är att be dem sy ORDENTLIGT om det behövs, inte kul o behöva få det omgjort i efterhand... Och klart vara beredda på större blödning än brukligt...
Men det kommer gå bra
Kan man inte få se textilprover i butiken?Vet inte om det är gravidhirmonerna eller vad det är men nu sitter jag och funderar på om jag inte ska safea och ta vagnen i svart istället för camp Green. Såg en rescension och där verkade den gröna mycket ljusare än på produktbilderna. Såg nästan solblekt ut och den färgen vill jag ju inte ha.
Vaddå ambivalent????
Övar på att sova lite själv i det fina nestet från @Positron Nästa vecka ska sambon jobba några dagar och kunna kissa ifred är fint
Idag har vi kissmaraton
Om det vore jag som skulle ha vagnen och färgen såg ut som nedre bilden hade jag valt svart. Den övre är mycket mycket snyggare!Anledningen till att jag är lite motvillig till svart är att vi redan har det på singelvagnen och så blev jag ju förälskad i den gröna på produktbilderna.
Men det är en ofantlig skillnad på om den ser ut såhär:
Eller såhär:
Om det vore jag som skulle ha vagnen och färgen såg ut som nedre bilden hade jag valt svart. Den övre är mycket mycket snyggare!
Färgen spelar nog ingen större roll? Vagnar är ju "stoppade" och det borde ju isolera mot både värme och kyla?Hoppar in från sommartråden med en fråga som dök upp vid barnvagnsdiskussion med sambon. Blir en svart vagn varmare i sommarhettan? Och bör man därför välja en ljusare färg?
Hoppar in från sommartråden med en fråga som dök upp vid barnvagnsdiskussion med sambon. Blir en svart vagn varmare i sommarhettan? Och bör man därför välja en ljusare färg?
Hoppar in från sommartråden med en fråga som dök upp vid barnvagnsdiskussion med sambon. Blir en svart vagn varmare i sommarhettan? Och bör man därför välja en ljusare färg?
Funderar på att lägga in ett nytt svar som röstbrevlåda: "hej, om du vill fråga om bebisen kommit än så har den inte det. Ring inte igen innan jag personligen skrivit att bebis kommit. Jag är trött på era samtal"
Japp japp.. Bitter