Blev en kort promenad med Bastian och svägerskan till lekplatsen. Lär inte göra om det.
Tror dessutom att min hälsporre är tillbaka i vänster häl
Åh fy hälsporre är verkligen inte kul! Kan tipsa om att laser hjälper till att "läka" det snabbare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev en kort promenad med Bastian och svägerskan till lekplatsen. Lär inte göra om det.
Tror dessutom att min hälsporre är tillbaka i vänster häl
Har ni bestämt vad ni ska ha.för smärtlindring på fl? Jag pratade med syrran om det och jag har till 99,9% bestämt mig för att köra helt utan om det inte blir en jätte krånglig förlossning. Med förra fick jag bara gas och jag mådde så jäkla dåligt av den så den använde jag knappt, så jag tror att helt utan passar mig bäst.
Kompresserna eller gel?
Jag tänkte som du och hade stora kontrollbehov. Nu efteråt är jag beredd att ta epiduralen fler gånger. För den var så enkel och bara fanns där. Den gjorde sitt och för mig gjorde den nytta. Inte ens det faktum att högerbenet försvann från min kontroll skrämmer mig. För det finns så mycket mer som kan vara jobbigare.Den enda smärtlindringen jag är säker på att jag vill testa är lustgas. Resten känns bara allmänt otäcka. Sen vill jag vänta tills utredningen angående EDS är gjord för att se vad för smärtlindring som öht är aktuell.
För mig är det väldigt viktigt att jag känner att jag har kontroll över kroppen och då tror jag inte att eda är det bästa alternativet.
Har ni bestämt vad ni ska ha.för smärtlindring på fl? Jag pratade med syrran om det och jag har till 99,9% bestämt mig för att köra helt utan om det inte blir en jätte krånglig förlossning. Med förra fick jag bara gas och jag mådde så jäkla dåligt av den så den använde jag knappt, så jag tror att helt utan passar mig bäst.
Usch den oron måste vara skitjobbig Har tyvärr inga bra tips heller.
Skönt att bäbis är livlig, sa just det till sambon att bara för att bäbis är lugn ikväll blir man orolig. Även om jag känner av h*n regelbundet.
Den enda smärtlindringen jag är säker på att jag vill testa är lustgas. Resten känns bara allmänt otäcka. Sen vill jag vänta tills utredningen angående EDS är gjord för att se vad för smärtlindring som öht är aktuell.
För mig är det väldigt viktigt att jag känner att jag har kontroll över kroppen och då tror jag inte att eda är det bästa alternativet.
QMed edsen är det ju tyvärr så att smärtlindring är svår. @vinkelina visst är det du som har konstaterat eds också, förlåt om jag blandar ihop namnen
tips?Jag provade eda första förlossningen o det blev inte alls bra, smärtan lättade lite men var svårstucken och fick komplikationer..
Över lag är jag svår att smärtlindra men väl medveten om det.
En annan sak som är väldigt väldigt viktigt är att be dem sy ORDENTLIGT om det behövs, inte kul o behöva få det omgjort i efterhand... Och klart vara beredda på större blödning än brukligt...
Men det kommer gå bra
Vet inte om det är gravidhirmonerna eller vad det är men nu sitter jag och funderar på om jag inte ska safea och ta vagnen i svart istället för camp Green. Såg en rescension och där verkade den gröna mycket ljusare än på produktbilderna. Såg nästan solblekt ut och den färgen vill jag ju inte ha.
Vaddå ambivalent????
Anledningen till att jag är lite motvillig till svart är att vi redan har det på singelvagnen och så blev jag ju förälskad i den gröna på produktbilderna.Svart är ju en "enkel" färg sådär men samtidigt tänker jag att ska man lägga pengar på en ny vagn ska man ju köpa en som man vill ha! Vi köpte ju beg och vi ville ju inte ha någon skrikig färg men förutom det fick vi ju ta vad som fanns typ, blev en grå vilket känns bra
Anledningen till att jag är lite motvillig till svart är att vi redan har det på singelvagnen och så blev jag ju förälskad i den gröna på produktbilderna.
Men det är en ofantlig skillnad på om den ser ut såhär:
Eller såhär:
Hur är det för er andra med att magen sjunker mot slutet? Med dottern kan jag inte minnas direkt att magen sjönk så mycket, hon var ändå fixerad ett par veckor innan förlossning. Nu tycker jag att magen sjunkit rejält (ingen aning om huruvida han är fixerad eller inte men är rätt säker på att huvudet är nedåt iaf och har varit sista veckan minst). Går in i v 34 idag.
Med edsen är det ju tyvärr så att smärtlindring är svår. @vinkelina visst är det du som har konstaterat eds också, förlåt om jag blandar ihop namnen
tips?Jag provade eda första förlossningen o det blev inte alls bra, smärtan lättade lite men var svårstucken och fick komplikationer..
Över lag är jag svår att smärtlindra men väl medveten om det.
En annan sak som är väldigt väldigt viktigt är att be dem sy ORDENTLIGT om det behövs, inte kul o behöva få det omgjort i efterhand... Och klart vara beredda på större blödning än brukligt...
Men det kommer gå bra