Vårföräldrar 2017 del fyra

Gudars vad jag är trött idag. Riktigt fibrotrött tror jag. Armar o ben känns som kokt spagetti. Sammandragningar o förvärkar som bara den. Känner mig inte riktigt i form :down: i morgon är det staden med barnen o hårklippning mm... Suck

Krumeluren hickar precis vid höften, jätteobehaglig känsla!

Tycker hickan är väldigt obehaglig o inatt hickade bäbis typ hela natten så hade svårt att sova :rofl: Sen ska man väl se det som nåt sundhetstäcken inbillar jag mig, att bäbis lever, speciellt nu när hen inte sparkat allt för mkt senaste två dagarna, men ändå, inte alls trevligt:angel:

Här är en till som är riktigt trött. Framfogarna bråkar ordentligt och det riktigt hugger till ner mot musen när jag går. Är det samandragningar jag känner eller är det foglossningen?

Hjärtklappningen är dessutom inte att leka med... riktigt obehagligt!

Sonen slängde sig för en stund sedan baklänges i soffan (från stående så slängde han sig med huvudet före). Jag hann inte med utan fick hans bakhuvud med full kraft rakt i magen :crazy:. Ont.... Å bebis blev inte alls glad. Men inte borde väl en sån smäll vara ngn fara? Typ för moderkakan eller så? Hade det varit tidigare i graviditeten hade jag nog inte direkt funderat på det.

Här är en till som är riktigt trött. Framfogarna bråkar ordentligt och det riktigt hugger till ner mot musen när jag går. Är det samandragningar jag känner eller är det foglossningen?

Hjärtklappningen är dessutom inte att leka med... riktigt obehagligt!

Jag har fått problem med framfogen och att det kommer sjukt obehagliga ilningar vid nedre delen av magen och ner över underlivet. Sjukgymnasten säger att det absolut är foglossningen som bråkar.

Sonen slängde sig för en stund sedan baklänges i soffan (från stående så slängde han sig med huvudet före). Jag hann inte med utan fick hans bakhuvud med full kraft rakt i magen :crazy:. Ont.... Å bebis blev inte alls glad. Men inte borde väl en sån smäll vara ngn fara? Typ för moderkakan eller så? Hade det varit tidigare i graviditeten hade jag nog inte direkt funderat på det.

Jag ramlade för några månader sedan och ringde BM då. Och enligt dom så är det ingen fara sålänge man inte får ont efteråt. Jag var öm i magen efter fallet men hade inte ont.

Var det inte @*Gotlandsrusset* 's barn som slängde sig på magen? Vad sa BM/läkare då?

Hur känns magen @Mayalv?

Jag hade nog ringt och rådfrågat för säkerhets skull om det inte hade känts "som vanligt".

Magen är väldigt spänd och bebis rör sig väldigt mkt (hon blev ju inte glad när smällen kom). Tänkte att jag tar en varm dusch nu och om det inte lugnar sig får jag ringa förlossningen och fråga. Tycker sånt här är så jobbigt, nedrans oro jämt.

Jag ramlade för några månader sedan och ringde BM då. Och enligt dom så är det ingen fara sålänge man inte får ont efteråt. Jag var öm i magen efter fallet men hade inte ont.

Tror att de är lite mer oroliga när det är precis i slutet av graviditeten (jag har bara drygt två v till bf) än om man får ett slag tidigare i graviditeten (så sa de iaf till mig när jag gick omkull med hästen min förra graviditet.). Men jag ska känna efter en stund så får vi se.

Tror att de är lite mer oroliga när det är precis i slutet av graviditeten (jag har bara drygt två v till bf) än om man får ett slag tidigare i graviditeten (så sa de iaf till mig när jag gick omkull med hästen min förra graviditet.). Men jag ska känna efter en stund så får vi se.

Så kan det absolut vara! Men det är ju aldrig fel att ringa ju. Det lugnar dig ju om inte annat.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 152
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar