På dig eller V?De ändrade sig, lite högg bilirubin.
Vad innebär det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På dig eller V?De ändrade sig, lite högg bilirubin.
Bilirubin värdet anger hur mycket /om gulsot bebis har. Så vanligtvis får barnen sola under uv(?)ljus ett tag.På dig eller V?
Vad innebär det?
Tack för svaret. Nu har jag lärt mig ngt nytt idagBilirubin värdet anger hur mycket /om gulsot bebis har. Så vanligtvis får barnen sola under uv(?)ljus ett tag.
Och skriver som en kratta ser jag nuTack för svaret. Nu har jag lärt mig ngt nytt idag
På dig eller V?
Vad innebär det?
Gudars vad jag är trött idag. Riktigt fibrotrött tror jag. Armar o ben känns som kokt spagetti. Sammandragningar o förvärkar som bara den. Känner mig inte riktigt i form i morgon är det staden med barnen o hårklippning mm... Suck
Krumeluren hickar precis vid höften, jätteobehaglig känsla!
Här är en till som är riktigt trött. Framfogarna bråkar ordentligt och det riktigt hugger till ner mot musen när jag går. Är det samandragningar jag känner eller är det foglossningen?
Hjärtklappningen är dessutom inte att leka med... riktigt obehagligt!
Sonen slängde sig för en stund sedan baklänges i soffan (från stående så slängde han sig med huvudet före). Jag hann inte med utan fick hans bakhuvud med full kraft rakt i magen . Ont.... Å bebis blev inte alls glad. Men inte borde väl en sån smäll vara ngn fara? Typ för moderkakan eller så? Hade det varit tidigare i graviditeten hade jag nog inte direkt funderat på det.
Sonen slängde sig för en stund sedan baklänges i soffan (från stående så slängde han sig med huvudet före). Jag hann inte med utan fick hans bakhuvud med full kraft rakt i magen . Ont.... Å bebis blev inte alls glad. Men inte borde väl en sån smäll vara ngn fara? Typ för moderkakan eller så? Hade det varit tidigare i graviditeten hade jag nog inte direkt funderat på det.
Hur känns magen @Mayalv?
Jag hade nog ringt och rådfrågat för säkerhets skull om det inte hade känts "som vanligt".
Jag ramlade för några månader sedan och ringde BM då. Och enligt dom så är det ingen fara sålänge man inte får ont efteråt. Jag var öm i magen efter fallet men hade inte ont.
Tror att de är lite mer oroliga när det är precis i slutet av graviditeten (jag har bara drygt två v till bf) än om man får ett slag tidigare i graviditeten (så sa de iaf till mig när jag gick omkull med hästen min förra graviditet.). Men jag ska känna efter en stund så får vi se.
Jag ska döpa om bebis. Attack skorpinjonen eller terminatorn, eller... idéer mottages gärna
Det sparkas och slåss så hårt så det licksom sticker i hela magen. Ska jag behöva leva med detta i tre månader till??