Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag avskyr att bara gå hemma för jag tappar all min motivation till att göra någonting. Det är som om jag blir tröttare av att få vila
Jag vill tröstäta men inte gå upp i vikt Livet är hårt med 5 veckor kvar till bf!
Hur hanterar ni andra vardagen som är hemma på heltid? Jag vill ligga och lyssna på radio mest hela tiden
Jag har gått hemma sen nyår och det är svintråkigt. I början var det ganska skönt, var så trött psykiskt från jobbet men nu är det sååå tråkigt. Det jag gör allra mest är kolla på greys anatomy och bakar bröd. Annars har jag slitit ner en tapet och spacklat, sen ska mamma hjälpa mig att tapetsera. Går promenad och försöker träffa någon kompis. Men ja, det är mycket dötid.Jag avskyr att bara gå hemma för jag tappar all min motivation till att göra någonting. Det är som om jag blir tröttare av att få vila
Jag vill tröstäta men inte gå upp i vikt Livet är hårt med 5 veckor kvar till bf!
Hur hanterar ni andra vardagen som är hemma på heltid? Jag vill ligga och lyssna på radio mest hela tiden
Jag har varit hemma sen början av januari pga sjukskrivning. För mig känns det som en omöjlighet att jobba ensam natt som jag gör i vanliga fall. Sover fortfarande väldigt dåligt på natten så brukarna sova ett par timmar på dagen. Sedan går jag ut med hundarna och eftersom ischiasens gör att jag inte kan gå som vanligt tar varje promenad dubbelt så lång tid. Tycker inte jag har några som helst problem att få dagarna att gå.Jag avskyr att bara gå hemma för jag tappar all min motivation till att göra någonting. Det är som om jag blir tröttare av att få vila
Jag avskyr att bara gå hemma för jag tappar all min motivation till att göra någonting. Det är som om jag blir tröttare av att få vila
Vad är det för fel med det?Jag vill ligga och lyssna på radio mest hela tiden
Vad är det för fel med det?
Du är hemma av en anledning.
Jag får dåligt samvete över hur stort lass min man får dra med heltidsjobb, all tvätt pga av en för trång tvättstuga som gör att det blir för många sne vrids moment = ont. All dammsugning, tömning av kattlådor, mm.
Mendans jag känner mig för trött och omotiverad för att tömma och fylla diskmaskinen
Jag har inte ont om jag inte överanstränger mig, så det som skrämmer mig är hur förslöad jag blir av att gå hemma
Jag får dåligt samvete över hur stort lass min man får dra med heltidsjobb, all tvätt pga av en för trång tvättstuga som gör att det blir för många sne vrids moment = ont. All dammsugning, tömning av kattlådor, mm.
Mendans jag känner mig för trött och omotiverad för att tömma och fylla diskmaskinen
Jag har inte ont om jag inte överanstränger mig, så det som skrämmer mig är hur förslöad jag blir av att gå hemma
Vägde mig i morse ... Helt klart fel på vågen.. Kan inte tänka mig annat .
Jag tycker det är tråkigt att vara hemma. Hjärnan möglar och nej, jag trivs inte alls! Det blir som du säger, trötthet och slut på motivation.
Jag har hästarna och junioren (som är med sin pappa väldigt mycket), hade jag inte haft det hade jag nog nött hål i soffan.