Inte illa pinkat från bebis när jag har ondare i magen än vad jag har i fogarna undrar om där är ett rejvparty inne som jag inte blev bjuden till, oförskämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
8.00 efter 9 doser cytotec var tappen borta och var öppen 3cm.
Började bli ganska jobbiga värkar så fick TENS då.
Sen vid 9 hjälpte TENS knappt alls. Fick börja med lustgas typ 9.30 medan uskan gick för att blanda milkshake. Han dricka två klunkar mellan två värkar sedan vek sig hela kroppen och 9.47 var han ute, tror det blev fyra krystvärkar allt som allt.
Hann inte diskutera ryggbedövning etc.
Har inga djupa bristningar men en lååååång långt bak och läkaren sydde och sydde och sydde och sydde har fyra sydda bristningar tror jag.
Lustgas är fina saker
44cm och 2470gram.
Är på BB och lär få åka hem imorgon. Har ammat från båda brösten, är än så länge inte gul och håller tempereraturen bra.
Imorgon besiktigas han av barnläkaren. Jag är typ kritvit så de ska ta HB senare, tom tandköttet är alldeles ljust
Tur att han inte var fullgången...
@lil-sis Hur mår ni idag?
Behövde lite hjälp med amningen efter lite för långt uppehåll pga läkarbesök etc. I övrigt ska jag få järn och sen får vi åka hem.
Har överlevt första nr 2 också. Mindre jobbigt än befarat