Vårföräldrar 2017 del fyra

Vi har fått ett rum på förlossningen. Nu var det tom lugnt här nere :p

Är undersökt av läkare (med två studenter) men IOM att vattnet gått är det bara hon som gör vaginala kontroller. Brutala :eek:

Tappen mogen och nu typ 2.5cm öppen så börjar direkt med cytotec. Läkaren gissade på bebis senast inatt.

Mycket finare rum än igår!

Vi har fått ett rum på förlossningen. Nu var det tom lugnt här nere :p

Är undersökt av läkare (med två studenter) men IOM att vattnet gått är det bara hon som gör vaginala kontroller. Brutala :eek:

Tappen mogen och nu typ 2.5cm öppen så börjar direkt med cytotec. Läkaren gissade på bebis senast inatt.

Mycket finare rum än igår!

Skönt att det börjar hända saker :up: Nu hoppas vi att det tar fart så han kommer ut!

Jag vet inte vad ungen sysslar med därinne men saataann vad ont det gör i hela nedre regionen. Mensvärk till förbannelse så det kom ett par tårar innan :arghh::wtf:
Och inte fan fick jag rätt på symaskinen heller :meh:

Hejja @lil-sis snart är Viktor ute :bump::bump::bump:

BM besök avklarat! Allt ser fortsatt bra ut med alla värden, bebis har fina hjärtljud på mellan 148-155slag/min
Och Sf måttet låg på 28 nu i v30.
2cm mindre än förra gången (menar förra graviditeten) men bebis ligger "fixerad" redan, men så klart rörlig än då den är såpass liten ännu. Men den ligger långt ner, så inte konstigt det ilar i hela underlivet!

Hejja @lil-sis och Viktor:banana:

Senast ändrad:
Har snoront precis bredvid navlen. Tror det är ett knä/fot/något annat som ligger där o skaver. Känns som ett köttsår /blåmärke i magen :mad:

Så glammigt att va gravid, andra gången jag får superflytning som rinner ut o bildar stor fläck i sängen :rofl::wtf:

Så glammigt att va gravid, andra gången jag får superflytning som rinner ut o bildar stor fläck i sängen :rofl::wtf:

Hände mig igår fast hos svärmor :o Sååå pinsamt. Som tur är stod jag upp så det blev inget på hennes möbler. Fick torka det värsta på kläderna på toan.:o Trodde först att jag kissade på mig.

Hände mig igår fast hos svärmor :o Sååå pinsamt. Som tur är stod jag upp så det blev inget på hennes möbler. Fick torka det värsta på kläderna på toan.:o Trodde först att jag kissade på mig.

Haha ja det förstår jag var pinsamt, jag var ensam hemma som tur va :p dock har sambon fått veta ändå men han slapp se ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 176
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 148
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar