Vårföräldrar 2017 del fem

Så hade jag i fredags och lördags, tillsammans med ont i ryggen och förvärkar. Men sedan har det varit lugnt och jag har inte kännt av smärtan i underlivet något mer och inte heller några förvärkar. Kanske var det Julius som fixerade sig? Ska till BM idag så då får jag säkert veta det!
Det är det jag funderar över. Men magen har inte sjunkit något alls, utan står ff rätt ut.

@BobberiBoo @kakan89

Beräknad på lördag :)
Det jag tycker var jobbigast med det hela var att mina föräldrar fick åka hem till oss kl.21.30. Dom bor 50 min bort.
Tack och lov att dom är pensionärer som tycker det är bra att jag kollar upp om det är något.

Jag har beställt svampmedel av min man som ska handla det efter jobbet.
Och jag har gått en skogspromenad för att få ner barnet. Igår var jag 2-3 cm öppen.

@BobberiBoo @kakan89

Beräknad på lördag :)
Det jag tycker var jobbigast med det hela var att mina föräldrar fick åka hem till oss kl.21.30. Dom bor 50 min bort.
Tack och lov att dom är pensionärer som tycker det är bra att jag kollar upp om det är något.

Jag har beställt svampmedel av min man som ska handla det efter jobbet.
Och jag har gått en skogspromenad för att få ner barnet. Igår var jag 2-3 cm öppen.

Hejja hejja! :D

Insåg när jag såg magen idag varför det börjar bli svårt att vända sig i sängen (läs: i princip omöjligt). :rofl:

20170405_091533_zpsq5wwggmm.jpg

Jisses vad bebisar kan kissa. Och jisses vad mycket blöjorna klarar! Använder fortfarande Naty strl N och nu var den så full att den nästan var genomskinlig :rofl:

Och senaste dagarna har en del byten skett utan skrik och panik :) Äntligen!

Jisses vad bebisar kan kissa. Och jisses vad mycket blöjorna klarar! Använder fortfarande Naty strl N och nu var den så full att den nästan var genomskinlig :rofl:

Och senaste dagarna har en del byten skett utan skrik och panik :) Äntligen!

Vi fick ett paket naty men för oss funkar dom inte alls, kiss överallt utom i blöjan typ :confused:

Min mage sjönk inte särskilt mycket med något utav barnen men det gick ändå. Nu valde visserligen mina avkommor att inte fixera sig heller.
Hmm.. Gick in i v34 igår så det är ju inte helt omöjligt att Katla börjar fixera sig. Dottern gjorde det men kommer inte riktigt ihåg när. Om den iaf kan hålla sig inne till första veckan i maj för då har vi flyttat det värsta så är jag nöjd :D

Ah :-) Jag funderar på att börja dricka hallonte... kanske ger lite verkan
Jag drack med förra men eftersom det var första så vet man ju inte om det gjorde någon skillnad eg eftersom man inte har något att jämföra med. Tänker dricka det denna gången också för jag hoppas att det var det som gjorde förlossningen så smidig och läkningen så snabb.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar