Vårföräldrar 2017 del fem

Orkar inte leta reda på senaste inlägget med alla våra datum... ;)

Vår lille Eddy kom den 28/3 (bf 7/4), med igångsättning.
Gick snabbt och bra, jag trodde självklart att jag skulle dö och slitas i stycken.
Två stygn på inre blygdläpp :crazy:
Ska inte klaga.

3002 g, 50 cm. :love:
Yx0dDCs

http://pin.it/Yx0dDCs
Stort grattis:love::love:

Känner mig så sjukt seg och trött idag trots två timmars tupplur på fm. Är så mycket jag borde göra och vill göra, men än så länge har jag lämnat dottern på dagis och legat i soffan samt slängt ut hundarna i trädgården så dem får ligga och mysa i solen. Här kommer nog inte hända mycket mer idag känner jag.... :meh:

Känner mig så sjukt seg och trött idag trots två timmars tupplur på fm. Är så mycket jag borde göra och vill göra, men än så länge har jag lämnat dottern på dagis och legat i soffan samt slängt ut hundarna i trädgården så dem får ligga och mysa i solen. Här kommer nog inte hända mycket mer idag känner jag.... :meh:

Jag är också inne i någon slags dvala. Energin ligger verkligen på noll...

+2.5 cm sen födsel, något säger mig att hon blev lite för kort på den mätningen för hon var svår att sträcka ut på fl.
+280 gram på en vecka så 20 gram från 4 kilo :o.
Inte så konstigt att kläderna i strl 50 är för små ;).

Det suger. Tycker att det borde räcka att jag sover igenomsnitt 16h/dygn då kan jag väl för fasen vara pigg dem vakna timmarna. :meh:

Jag sover ju iof knappt inget på nätterna men det har jag ju inte gjort på typ hela graviditeten så tycker kroppen borde vant sig. Trodde det var min allergi som spökade först men tror jag bara är dödstrött.. försöker vila så mycket jag kan.

Svårt att andas... försökt palla upp med kuddar men att halvligga o sova gör bara att fogarna gör ont. Lite mer än en månad kvar, det är som ett mantra jag upprepar för mig själv just nu för att orka. Känns som om de sista veckorna kommer att gå så otroligt långsamt.
Hur går det för er andra, har ni också svårt att andas och vad gör ni för att underlätta?
Att andas är bara att glömma. Spelar ingen roll om jag ligger, sitter eller står. Jag låtsas som om jag inte behöver andas egentligen.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 425
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar