Vårföräldrar 2017 del fem

Varit på shoppingtur idag, krattat halva trädgården, packat två lådor, grävt upp en rabarberplanta och två blåbärsbuskar. Mina fogar har sagt upp sig och tänker stämma mig för misshandel i arbetsmiljödomstolen :grin::arghh: Men är sjukt nöjd med mig själv:angel:

Imorgon misstänker jag starkt att det kommer bli en fruktansvärt lugn dag :laugh:

*Gravidfet och strandad* Over and out

Varenda led i kroppen protesterar våldsamt. Halsbrännan är fruktansvärd. Känns som det inte kommer bli så mycket sömn i natt.

Hörde ett led-"plopp" från magen förut och blev fullständigt livrädd. Är så glad att jag hört om det innan här i tråden. Annars hade jag nog brutit ihop. :angel:

Magknipskväll. Jag har inte räknat ut något mönster än eller om jag ätit något särskilt när det inträffat.

Om det är relaterat till något jag äter, hur snabbt kommer det till mjölken och hur länge finns det kvar?

Haha ja, vi får ofta frågan "Sa du Douglas?" :p:D
I vårt fall var det min morfars namn så ingen av mina släktingar blev värst chockade, men hur kom ni fram till namnet? :)

Jag är rätt ointresserad av hela namnfrågan så när min sambo brainstormade lite namn och sa Douglas så kom vi rätt snabbt fram till att vi kör på det. Vet faktiskt inte alls hur han kom på det, finns ingen koppling för vår del.

Jag är rätt ointresserad av hela namnfrågan så när min sambo brainstormade lite namn och sa Douglas så kom vi rätt snabbt fram till att vi kör på det. Vet faktiskt inte alls hur han kom på det, finns ingen koppling för vår del.

Man behöver inte så mycket mer förklaring än att man bara brainstormade namn :D:p

Igår låg maken däckad i förkylning ich feber, idag är det min tur:meh: Bebis lever rövare i magen:heart
Lite surt att må skit när det är kalasfint väder ute.

Hur går det för dej @Hyacinth ? Har ni fått komma hem ifrån bb ännu:heart

Wihoooooo! På väg till gamla huset för att hämta allt tungt som man behöver vara två för att bära då en kompis ändå hade vägarna förbi idag och kunde hjälpa till :) jag göra inte så mycket nytta när de kommer till o lyfta tungt längre :D Men de innebär att både tvättmaskinen o allt som hör till lillan kommer med nu med så jag kan börja fixa lite med det iaf :love: All golv klinkers som ska läggas före inflytt är lagd! Nu är de bara kakla stora badrummet och sätta upp badrumsinredningen som är det stora kvar att göra :heart Sen är det en miljon smågrejer kvar typ alla dörrar, en del golvlister, lite målning här o där, kaklet í köket osv.

Men endåååååå det är första flyttlasset!!!!

Wihoooooo! På väg till gamla huset för att hämta allt tungt som man behöver vara två för att bära då en kompis ändå hade vägarna förbi idag och kunde hjälpa till :) jag göra inte så mycket nytta när de kommer till o lyfta tungt längre :D Men de innebär att både tvättmaskinen o allt som hör till lillan kommer med nu med så jag kan börja fixa lite med det iaf :love: All golv klinkers som ska läggas före inflytt är lagd! Nu är de bara kakla stora badrummet och sätta upp badrumsinredningen som är det stora kvar att göra :heart Sen är det en miljon smågrejer kvar typ alla dörrar, en del golvlister, lite målning här o där, kaklet í köket osv.

Men endåååååå det är första flyttlasset!!!!

Underbart när allt börjar komma på plats :)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve