TackKrya på dig!
Jag är mest nöjd att det kommer nu och inte inför snittet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackKrya på dig!
Åh så skönt!! En jäkla pärs hon har tagit sej igenomDe är kvar på BB. Men @Hyacinth ÄTER!
Äter har hon väl gjort. Det viktigaste är väl att hon äter och får behålla detDe är kvar på BB. Men @Hyacinth ÄTER!
Äter har hon väl gjort. Det viktigaste är väl att hon äter och får behålla det
Lider med dig ❤ är så tacksam att jag mådde bra för det mesta!
Dumma fot!
Har haft gräslig huvudvärk några dagar. Idag slog det mig att det är min pollenallergi (hur kan jag bli så förvånad VARJE år?!). Försökte kolla vilka allergitabletter man kan ta när man ammar men det står ju mest att man inte tror att vissa påverkar "men prata med BM eller läkare". Någon annan som är allergisk? Som tar några nu som gravid/ammande?
De är kvar på BB. Men @Hyacinth ÄTER!
Jag är ju hennes pers ass. Men något säger mig att hon snart dyker upp alldeles själv.Så fint att du rapporterar
Jag är ju hennes pers ass. Men något säger mig att hon snart dyker upp alldeles själv.
@hyacinth
Kall bröstmjölk på flaska går fetbort
Har åkt lite sele, testat tygblöjor (han är lite liten för AIO tror jag), badat och så fortsätter vi övningssova i egen säng. Ett par timmar/natt vore guld
(Har tömt den på allt utom blöjor )
Har haft gräslig huvudvärk några dagar. Idag slog det mig att det är min pollenallergi (hur kan jag bli så förvånad VARJE år?!). Försökte kolla vilka allergitabletter man kan ta när man ammar men det står ju mest att man inte tror att vissa påverkar "men prata med BM eller läkare". Någon annan som är allergisk? Som tar några nu som gravid/ammande?
Jag tänkte faktiskt också börja öva idag, första två nätterna sov han typ 2-3 timmar själv i sin säng men efter det har han bara sovit i vår säng men inatt sparkades han så, så känns skönt om han kan sova själv en stund i alla fall!! Har du någon plan för hur du ska lägga upp det?
Jag har nog sammanlagt varit uppe och gått 1 1/2 timme idag och då är nog halva tiden fram och tillbaka till toan. Det var vad mina fogar tyckte jag hade rätt att röra på mig efter gårdagen Jäkla skit när det har varit fint väder sen lunch, och diginitivt ser man det på femåringen som inte fått röra på sig tillräckligt och är aningens uttråkad och överenergisk nu
Jag har haft så ont av foglossningen idag att jag nästan bryter ihop
På förmiddagarna (främst) har jag svårt att sitta ner för det känns som en massa nerver kommer i kläm i hela rumpan och det gör jätteont. Jag har åderbråck i underlivet som känns som om de ska sprängas om jag står stilla. Men en 3,5-åring och en snart 2-åring kan jag inte ligga ner precis så enda alternativet är att gå. Jag går omkring och plockar med grejer, leker kurragömma och annat som funkar gående. Konsekvenserna av detta blir att jag på eftermiddagen har så ont att jag knappt kan gå alls
Vänster ben får jag dra efter mig och ALLT gör så ont
Jag orkar inte sex (eller troligtvis sju men tanke på hur mycket jag gått över tidigare) veckor till