Jahapp då är denna influensavecka snart slut och de känns som att jag faktiskt börjar må bättre, tog bara 10dagar att bli feberfri.... Djissus... Men har iaf lyckats packa ihop hela huset så nu är huset redo för flytt! Själv har jag åter anlänt till svärföräldrarna där vi kommer bo tills vi kan flytta in i vårat hus som vi renoverar, just nu känns det som att det är 100år dit men men bara måla på (de enda jag klarar av typ)...
Hoppas ni kan flytta in i slutet av mars, början av april så vi hinner komma iordning innan lillan kommer i slutet av april (om hon är punktlig som mamma eller i mitten av maj om är som sin pappa - alltid sen).
Pappan har jobbat klart sitt sista pass i norge och sitter i bilen på väg hem till mig
Äntligen!! Blir spännande, vi har varit tillsammans i snart 9år och har egentligen aldrig bott ihop på heltid bara vi två
Men tror det kommer gå fin fint iaf
Förrutom influensan så mår jag fint, lillan plågar mig med att fortsätta sina försök att spränga högra revbenen varenda kväll och har börjat tidigare o tidigare på dagen med, hon har inte riktigt förstått åt vilket håll hon ska ut
även om hon iaf hade huvudet ditåt på senaste kollen
Har börjat känna av höfterna lite granna på kvällarna de dagar då jag kanske lyft lite för mycket flyttkartonger osv. Och hade en dag då jag tror jag hade förvärkar eller något, mensvärk gånger 10 var ingen hitt... Hade gjort lite mycket den dagen trots feber så tror det var det som gjorde att kroppen protestera, för han blev nöjd så länge jag låg i fosterställning i sängen... Sen har jag varit lite lugnare och då har kroppen med varit det. Får se hur mycket han kommer gå med på att jag målar och har mig i nya huset nu
Känner med er som har det jobbigt och är lycklig över att den här delen av min graviditet iaf är snäll mot mig, men kan ju säkert ändras lika fort om jag inte passar mig...
Hoppas ni haft en fin söndag iaf!