Vårföräldrar 2017 del fem

Alla med hemosar :cool: Det hjälper inte äta loppefrö så bajset glider ut lättare? Fungerar hyfsat här i kombo med ac3 komfort :banghead:

Plastad frotté, handdukar och bh med inlägg. Ändå är det mjölk överallt :confused: Utom i pumpen då :rofl:

*kl

Varannan timme har han varit hungrig. Trött idag...

Dottern finner mina tuttar väldigt fashionerande och dallrar gärna på dem.... Det lär hon nog snart inte kunna göra utan o bli blöt... Hoppas jag med får bra med mjölk denna gången också. Jag hade plastuppsamlare på tuttarna sist i bhn. Fast de går inte sova med... Men kunde ju spara på mjölken som kom i! (undrar var de blev av??)

@Mirifax en till som är trött o less här. Födde dock inte första förrän 40+3 = på fredag i så fall.
I går kväll blev jag lite optimistisk när jag kände mensvärk men det gick över lika fort som det kom :arghh:

Kom nu krumeluren!

Dottern finner mina tuttar väldigt fashionerande och dallrar gärna på dem.... Det lär hon nog snart inte kunna göra utan o bli blöt... Hoppas jag med får bra med mjölk denna gången också. Jag hade plastuppsamlare på tuttarna sist i bhn. Fast de går inte sova med... Men kunde ju spara på mjölken som kom i! (undrar var de blev av??)

Försöker använda uppsamlarna när jag ammar, speciellt om det vänstra är fritt, det sprutar :rofl:

Alla med hemosar :cool: Det hjälper inte äta loppefrö så bajset glider ut lättare? Fungerar hyfsat här i kombo med ac3 komfort :banghead:

:crazy: Jag står ut med rejält med linfrö men emellanåt kör jag laxerande. Ren lättnad... Försöker vara sparsam med det dock. Just nu är min gamla spricka arg också så det är blodbad :arghh:

Smärtan dämpar jag med xyloproct och det krymper ju hemorrojderna också men jag tycker de kan dö :rage::devil: Har två, räcker fint :meh:

Till resten, grejen med mina är att det är bebis fel. Jag är inte hård i magen överhuvudtaget, men när jag står upp så känner jag nästan hur hela nedre regionen "ramlar" ner. Katla är så tung att allt licksom är svullet och nästan lila.

Ska iaf till Apoteket idag och handla xylocain och xyloproct för att försöka plocka dem innan allt urartar som vid förra grav.

Till resten, grejen med mina är att det är bebis fel. Jag är inte hård i magen överhuvudtaget, men när jag står upp så känner jag nästan hur hela nedre regionen "ramlar" ner. Katla är så tung att allt licksom är svullet och nästan lila.

Ska iaf till Apoteket idag och handla xylocain och xyloproct för att försöka plocka dem innan allt urartar som vid förra grav.

Är inte hård heller, det behövs inte :cautious:

Hjärnan ropar "jag vill hitta på något kul" kroppen säger "rör dig inte en mm mer än nödvändigt".
Underbar kombo. :meh:

Jag ska försöka att dra mig till hästhagen och borsta av dom leriga lurvbollarna. Jag har nog aldrig haft så skitiga hästar så många dagar i rad :o Nu går det ingen större nöd på dom, det är mer min fostran från en gammal hästkarl vars hästar borstades morgon och kväll som spökar.

Hjärnan ropar "jag vill hitta på något kul" kroppen säger "rör dig inte en mm mer än nödvändigt".
Underbar kombo. :meh:

Jag ska försöka att dra mig till hästhagen och borsta av dom leriga lurvbollarna. Jag har nog aldrig haft så skitiga hästar så många dagar i rad :o Nu går det ingen större nöd på dom, det är mer min fostran från en gammal hästkarl vars hästar borstades morgon och kväll som spökar.

Samma här, min hästkarl var gammal militär. Samvetet gnager... Har dock fått rejält ont i svanken o alvedonen hjälper inte riktigt så här ska borstas vinterpäls för glatta livet.... :laugh:

Jag vet.
Tycker dock att en graviditet borde vara 32 veckor istället för 40. Som standard alltså :idea:

Det låter som en väldigt bra ide!

I natt fick jag ju sova så för att jag inte ska få känna mig pigg så har kroppen bestämt att jag ska ha migränkännig idag. Inte migrän utan bara känningen innan det börjar...

Det låter som en väldigt bra ide!

I natt fick jag ju sova så för att jag inte ska få känna mig pigg så har kroppen bestämt att jag ska ha migränkännig idag. Inte migrän utan bara känningen innan det börjar...

Alltid ska det vara nånting som kroppen bestämmer sig för att jävlas med...

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar