Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plastad frotté, handdukar och bh med inlägg. Ändå är det mjölk överallt Utom i pumpen då
*kl
Varannan timme har han varit hungrig. Trött idag...
@Mirifax en till som är trött o less här. Födde dock inte första förrän 40+3 = på fredag i så fall.
I går kväll blev jag lite optimistisk när jag kände mensvärk men det gick över lika fort som det kom
Kom nu krumeluren!
Dottern finner mina tuttar väldigt fashionerande och dallrar gärna på dem.... Det lär hon nog snart inte kunna göra utan o bli blöt... Hoppas jag med får bra med mjölk denna gången också. Jag hade plastuppsamlare på tuttarna sist i bhn. Fast de går inte sova med... Men kunde ju spara på mjölken som kom i! (undrar var de blev av??)
Alla med hemosar Det hjälper inte äta loppefrö så bajset glider ut lättare? Fungerar hyfsat här i kombo med ac3 komfort
underbart... plastad frotté i sängen?
Du får lida så det räcker så jag unnar dig avsaknaden av dem Big time!!Får jag erkänna att jag är fett nöjd över att det finns en grej jag inte fått denna graviditet?
Hemorrojder har jag ingen som helt erfarenhet av.
Till resten, grejen med mina är att det är bebis fel. Jag är inte hård i magen överhuvudtaget, men när jag står upp så känner jag nästan hur hela nedre regionen "ramlar" ner. Katla är så tung att allt licksom är svullet och nästan lila.
Ska iaf till Apoteket idag och handla xylocain och xyloproct för att försöka plocka dem innan allt urartar som vid förra grav.
Hjärnan ropar "jag vill hitta på något kul" kroppen säger "rör dig inte en mm mer än nödvändigt".
Underbar kombo.
Jag ska försöka att dra mig till hästhagen och borsta av dom leriga lurvbollarna. Jag har nog aldrig haft så skitiga hästar så många dagar i rad Nu går det ingen större nöd på dom, det är mer min fostran från en gammal hästkarl vars hästar borstades morgon och kväll som spökar.
Ont i magen, illamående och orkar knappt stå upp. Kan vi inte bara spola fram till maj nu?
Jag vet.klen tröst i det hela men det är ju i alla fall inte jättelångt till maj ❤ stor del av graviditeten är ju avklarad redan!
Jag vet.
Tycker dock att en graviditet borde vara 32 veckor istället för 40. Som standard alltså
Det låter som en väldigt bra ide!
I natt fick jag ju sova så för att jag inte ska få känna mig pigg så har kroppen bestämt att jag ska ha migränkännig idag. Inte migrän utan bara känningen innan det börjar...
Jag vet.
Tycker dock att en graviditet borde vara 32 veckor istället för 40. Som standard alltså