Vårföräldrar 2017 del fem

Hittade vår perfekta drömgård på hemnet idag. Var till och med så vi skulle ha råd med den men så ligger den åt fel håll så sambon skulle få pendla alldeles för långt. :down: Försöker intala mig att det är bättre att dra igång köp av hus osv när mini är ute. :p
Äähh varför då.. vi flyttar tre veckor innan bf gott om tid kvar tills din ska vara ute ju :D

Precis vad själen behövde. Synd att jag bara orkar typ 7.5 minut :arghh::love::heart

Nu tankar jag bebis igen.
Åh vad härligt!! Jag har inte kvar några hästar längre så vi fick nöja oss med 4h gård idag (de andra kollade på alla djur. Jag stod mest och luktade och klappade på ponnyerna)

En hel dag med barnfri shopping är äntligen slut!
Min punani har mått bättre MEN det är så skönt att passa på och titta på allt man vill i lugn och ro utan barn :D
Jag hade ont redan när jag vaknade i morse så det ska bli spännande att se om jag kan gå imorgon...:turd:

Ööövhhhv hemorrojder :wtf::wtf: så som att det inte räckte att man hade fem gigantiska hudflärpar där så ska man få två nya också.. hatar att vara gravid!! Jag ska ta en bild på detta och hänga på kylskåpet som påminnelse att jag aldrig någonsin ska bli gravid igen!!:wtf::arghh::rage:

Din stackare :( :heart

Den bilden borde fungera som viktminskare också om den sitter på kylskåpet :angel: :D

Ööövhhhv hemorrojder :wtf::wtf: så som att det inte räckte att man hade fem gigantiska hudflärpar där så ska man få två nya också.. hatar att vara gravid!! Jag ska ta en bild på detta och hänga på kylskåpet som påminnelse att jag aldrig någonsin ska bli gravid igen!!:wtf::arghh::rage:

Ja fy fan vilket skit det är :(:rage: efter förra förlossningen så var smärta från hemorrojderna värre än allt övrigt som inte var så bekvämt då. Hoppas jag slipper denna gången!!! Haft lite problem nu under graviditeten men hanterbart... hoppas du slipper mer problem än du redan har!

Ja fy fan vilket skit det är :(:rage: efter förra förlossningen så var smärta från hemorrojderna värre än allt övrigt som inte var så bekvämt då. Hoppas jag slipper denna gången!!! Haft lite problem nu under graviditeten men hanterbart... hoppas du slipper mer problem än du redan har!

Ja... Musen är ok nu men rumpan :cry:

Sovmorgon, eller tja resten av husets invånare sover. Funderar över dagens äventyr, från en dag till en annan har jag blivit trött på o vara gravid. Inte känts så innan men nu räcker det. Jag vill veta vem som bor i magen, jag vill börja ut o promenera o hålla på med hästarna utan att jag håller på att gå av på mitten av foglossningssmärta. Så svårt nu o vara aktiv utan o bli helt fördärvad i kroppen. Vaggar fram som en anka o känner mig riktigt riktigt höggravid. Dottern är född som i morgon, hoppas denna lilla krabbat med snart kommer ut!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar