Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gratulationer till sonen!Den 9/3 kl 16.37 föddes vårt underverk. En pojk på 3685 gr och 49 cm lång. Föddes med planerat snitt som tyvärr var tvunget att göras under narkos och inte vaket som det var tänkt.
Äähh varför då.. vi flyttar tre veckor innan bf gott om tid kvar tills din ska vara ute juHittade vår perfekta drömgård på hemnet idag. Var till och med så vi skulle ha råd med den men så ligger den åt fel håll så sambon skulle få pendla alldeles för långt. Försöker intala mig att det är bättre att dra igång köp av hus osv när mini är ute.
Man får njuta av det lilla man orkar med hästarna
Grattis!Den 9/3 kl 16.37 föddes vårt underverk. En pojk på 3685 gr och 49 cm lång. Föddes med planerat snitt som tyvärr var tvunget att göras under narkos och inte vaket som det var tänkt.
Åh vad härligt!! Jag har inte kvar några hästar längre så vi fick nöja oss med 4h gård idag (de andra kollade på alla djur. Jag stod mest och luktade och klappade på ponnyerna)
Åh vad härligt!! Jag har inte kvar några hästar längre så vi fick nöja oss med 4h gård idag (de andra kollade på alla djur. Jag stod mest och luktade och klappade på ponnyerna)
Ööövhhhv hemorrojder så som att det inte räckte att man hade fem gigantiska hudflärpar där så ska man få två nya också.. hatar att vara gravid!! Jag ska ta en bild på detta och hänga på kylskåpet som påminnelse att jag aldrig någonsin ska bli gravid igen!!
Ööövhhhv hemorrojder så som att det inte räckte att man hade fem gigantiska hudflärpar där så ska man få två nya också.. hatar att vara gravid!! Jag ska ta en bild på detta och hänga på kylskåpet som påminnelse att jag aldrig någonsin ska bli gravid igen!!
Min mjölk verkar ha kommit igång i alla fall, trodde cornelis blöja läckte inatt innan jag insåg att det var jag själv som läckte, helt kletig på hela magen
underbart... plastad frotté i sängen?
Ja fy fan vilket skit det är efter förra förlossningen så var smärta från hemorrojderna värre än allt övrigt som inte var så bekvämt då. Hoppas jag slipper denna gången!!! Haft lite problem nu under graviditeten men hanterbart... hoppas du slipper mer problem än du redan har!