Vårföräldrar 2017 del fem

Den 9/3 kl 16.37 föddes vårt underverk. En pojk på 3685 gr och 49 cm lång. Föddes med planerat snitt som tyvärr var tvunget att göras under narkos och inte vaket som det var tänkt.

Grattis!

Hur känns det att det inte blev som planerat? Mår ni bra annars?

@Lazy Lady har städat hela förmiddagen och gjort varsin tjock pärm med målarbilder i till barnen, de tycker om att färglägga så det blir perfekt sysselsättning när bebisen kommit. Fick de välja bilder själva med o pimpa pärmarna så de är väldigt nöjda :)

Sitter nu o dricker hallonbladste och äter en bit choklad på maten. Ska hoppa in i duschen och sedan ut o tanka D-vitamin i lähörnan :) skönt!

20170311_122451_zps55jlkyx8.jpg

Vi har det rätt ok idag mini och jag.

Sitter i solen efter ett mega lass skit till tippen. Vi Har grillat lie korv och har fika framdukat, så nu sitter jag och slappar medans gubben tar årets premiärtur med motorcykeln :love: Hundarna ligger på gräsmattan och jäser, en i solen och en i skuggan. Man skulle kunnat tro att Bobber är del draghund då han alltid väljer skugga före solsken O_o

Min hjärna är helt överbelastad. Glömde att sambon skulle köpa foder i lokala butiken idag så nu måste vi göra det på Granngården imorgon, mycket dyrare...

Har säkert glömt mer saker.

Ska gå ut och skrubba thermobar så kanske hjärnan vaknar lite. Barnet är nymatat och nybytt så pappa bör duga någon timme.

Hittade vår perfekta drömgård på hemnet idag. Var till och med så vi skulle ha råd med den men så ligger den åt fel håll så sambon skulle få pendla alldeles för långt. :down: Försöker intala mig att det är bättre att dra igång köp av hus osv när mini är ute. :p

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 421
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar