Vårföräldrar 2017 del fem

Jag skulle vilja att sambon ska kunna ge flaska också. Mest för att han ska känna att han är nödvändig också. Vilket han självklart är men tror inte han ser det så.

Koll hos BM idag igen, lite protein i urinen så jag ska lämna nytt prov imorgon så det inte är uvi.

Bebis va skitförbannad, sparkade vilt mot dopplern men till sist kom hon fram till 155slag/min när liten lugnat ner sej:) Bebis va arg redan innan vi kom dit eftersom jag storstädat hela huset så den har stått som ett spett i magen i ett par timmar. Får nog bli soffläge en stund så det ger sej.

Sf mått på 33 nu i v35. Följer gröna linjen exakt:up:
Nästa vecka har vi sista koll med läkare och tul.

Kroppen är riktigt sliten idag. Har ont i varenda led, molvärk i hela magen. Tror det är sviter sen dopet i lördags. Så har bestämt att det inte blir fler utflykter innan bf. Folk får komma hit om de vill träffas. Kommer nog träffa kudden tidigt ikväll.

Men helvete. Hur långt ner då? Integritet och graviditet alltså.
Strax ovanför själva skåran eller vad man ska säga. Dels vill man inte få in lurvet i ärret när man syr och sen är det svårt att hålla borta bakterier ur lurvet och de vill man ju inte ha in i såret.

De har ju gjort det tusen gånger och du är bedövad så hade jag inte sagt något så hade du bara märkt det efteråt. Tycker man däremot om sin "frisyr" och vill värna om den är tipset att fixa det själv eller be "the insemenatior".

Mvh Miks

Strax ovanför själva skåran eller vad man ska säga. Dels vill man inte få in lurvet i ärret när man syr och sen är det svårt att hålla borta bakterier ur lurvet och de vill man ju inte ha in i såret.

De har ju gjort det tusen gånger och du är bedövad så hade jag inte sagt något så hade du bara märkt det efteråt. Tycker man däremot om sin "frisyr" och vill värna om den är tipset att fixa det själv eller be "the insemenatior".

Mvh Miks

Känns som jag tar den lilla förnedringen att bli publikt trimmad hellre än kommer in och ser ut som om Edward Scissorhands varit framme med förbundna ögon och häcksaxen.

Mannen är på tjänsteresa vilket innebär att jag har sonen själv inatt (vågar man hoppas på att slippa hostan?), i morgon vitti samt måste gå medhonon till förskolan då mannen har bilen.

Ser fram emot att mannen kommer hem i morgon.

@Lazy Lady
Min man får klara sig själv ett bra tag efter förlossningen, så även om jag skulle bli exotiskt rakad så skulle det vara en vildvuxen buske när han får vara där igen :D:p det är tur att han inte bryr sig hur det ser ut

@Lazy Lady
Min man får klara sig själv ett bra tag efter förlossningen, så även om jag skulle bli exotiskt rakad så skulle det vara en vildvuxen buske när han får vara där igen :D:p det är tur att han inte bryr sig hur det ser ut
Tror inte min man bryr sej så mycket heller;) Han kommer högst troligt att ha fullt fokus på bebis och att jag ska må bra efter snittet:up: Men nog längtar man allt efter en rejäl runda i bingen utan bebiskula rakt ut:heart

Någon som använder soppåse i fleece?

Har ont överallt i magen. En vecka efter förlossningen. Men ingen feber o inte något konstigt avslag. Nog måste det vara som magen möblerar om sig tillbaka? Känns fortfarande som lite eftervärkar /mensvärk. Hur har det känts för er andra en vecka efter typ?

Har ont överallt i magen. En vecka efter förlossningen. Men ingen feber o inte något konstigt avslag. Nog måste det vara som magen möblerar om sig tillbaka? Känns fortfarande som lite eftervärkar /mensvärk. Hur har det känts för er andra en vecka efter typ?
Låter lite som jag har. Det gör inte jätteont men känns helt klart. Jag har även ont från själva förlossningen. Hoppas det går över snart.

Någon som använder soppåse i fleece?

Jag hade typ som rejäl träningsvärk efter förra gången, satt i ett par veckor. Eftervärkar hade jag inga, men det brukar väl mest komma om man ammar eller efter 2:a barnet.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 430
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden