Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strax ovanför själva skåran eller vad man ska säga. Dels vill man inte få in lurvet i ärret när man syr och sen är det svårt att hålla borta bakterier ur lurvet och de vill man ju inte ha in i såret.Men helvete. Hur långt ner då? Integritet och graviditet alltså.
Strax ovanför själva skåran eller vad man ska säga. Dels vill man inte få in lurvet i ärret när man syr och sen är det svårt att hålla borta bakterier ur lurvet och de vill man ju inte ha in i såret.
De har ju gjort det tusen gånger och du är bedövad så hade jag inte sagt något så hade du bara märkt det efteråt. Tycker man däremot om sin "frisyr" och vill värna om den är tipset att fixa det själv eller be "the insemenatior".
Mvh Miks
Det kallas konstKänns som jag tar den lilla förnedringen att bli publikt trimmad hellre än kommer in och ser ut som om Edward Scissorhands varit framme med förbundna ögon och häcksaxen.
Det kallas konst
Låter som en bra planKänns som jag tar den lilla förnedringen att bli publikt trimmad hellre än kommer in och ser ut som om Edward Scissorhands varit framme med förbundna ögon och häcksaxen.
Mannen är på tjänsteresa vilket innebär att jag har sonen själv inatt (vågar man hoppas på att slippa hostan?), i morgon vitti samt måste gå medhonon till förskolan då mannen har bilen.
Ser fram emot att mannen kommer hem i morgon.
Då ser jag fram mot att få ett litet konstverk skapat av en främling på torsdag
Tror inte min man bryr sej så mycket heller Han kommer högst troligt att ha fullt fokus på bebis och att jag ska må bra efter snittet Men nog längtar man allt efter en rejäl runda i bingen utan bebiskula rakt ut@Lazy Lady
Min man får klara sig själv ett bra tag efter förlossningen, så även om jag skulle bli exotiskt rakad så skulle det vara en vildvuxen buske när han får vara där igen det är tur att han inte bryr sig hur det ser ut
Ja det var inte alls roligt, hon var extremt mammig väldigt längeMåste varit jobbigt för partnern med otröstligt barn sådär!!
Mina torkade ut fullständigt första graviditeten och har varit kruttorra/sköra sedan dess. Men det finns hjälpmedel för sånt@Lazy Lady
Jag vet av erfarenhet att min snippas slemhinnor inte kommer må bra förens jag slutar amma så vi passar på nu istället
Jag brukar använda IcapåsarNågon som använder soppåse i fleece?
Har ont överallt i magen. En vecka efter förlossningen. Men ingen feber o inte något konstigt avslag. Nog måste det vara som magen möblerar om sig tillbaka? Känns fortfarande som lite eftervärkar /mensvärk. Hur har det känts för er andra en vecka efter typ?
Låter lite som jag har. Det gör inte jätteont men känns helt klart. Jag har även ont från själva förlossningen. Hoppas det går över snart.Har ont överallt i magen. En vecka efter förlossningen. Men ingen feber o inte något konstigt avslag. Nog måste det vara som magen möblerar om sig tillbaka? Känns fortfarande som lite eftervärkar /mensvärk. Hur har det känts för er andra en vecka efter typ?
Jag hade typ som rejäl träningsvärk efter förra gången, satt i ett par veckor. Eftervärkar hade jag inga, men det brukar väl mest komma om man ammar eller efter 2:a barnet.Någon som använder soppåse i fleece?
Har ont överallt i magen. En vecka efter förlossningen. Men ingen feber o inte något konstigt avslag. Nog måste det vara som magen möblerar om sig tillbaka? Känns fortfarande som lite eftervärkar /mensvärk. Hur har det känts för er andra en vecka efter typ?