Vårföräldrar 2017 del fem

Klar med ultraljud (överburenhetskontroll). Det såg bra ut och bebis softar på där inne. Väldigt lite vatten kvar men tydligen är det bra nu på slutet när man vill att de ska komma enligt BM.

Nu ska jag glittra och glimma mig hemåt (läs vagga som en övergödd pingvin) och återgå till soffhäng med polly (de nya med lakrits är ju underbara).

Har städat köket och skurat toaletterna. Som tack kör bebis en ny omgång kickboxning med magsäcken så frukosten blev inte långvarig :yuck: och inte den nyskurade toaletten heller för den delen...:meh: Har lagt mig raklång i soffan nu för att kunna andas ordentligt en liten stund iaf innan jag får klura ut lunch till mig och dottern. :down:

Ligger i soffan för att kunna andas ordentligt, MEN att ligga ner gör att tuttarna läcker mjölk till förbannelse. Så vad göra, sitta upp och ha svårt att andas eller ligga ner och läcka igenom en handuk efter den andra. :arghh::meh:

Lite trött på livet just nu :wtf:

Ligger i soffan för att kunna andas ordentligt, MEN att ligga ner gör att tuttarna läcker mjölk till förbannelse. Så vad göra, sitta upp och ha svårt att andas eller ligga ner och läcka igenom en handuk efter den andra. :arghh::meh:

Lite trött på livet just nu :wtf:
Visst är det glassigt:D Jag måste också halvligga.. men tycker det är jäkligast på kvällen när magen blir sådär uppblåst. Tuttarna läcker här med, amningskupor is da shit.

I stort sett alla min bekanta som redan har barn har sagt att "var beredd på att du inte kommer få gå på toa ifred de närmsta åren *flin*".
Men jag känner bara "Vadå? Jag har inte fått vara ifred på toa de senaste sju åren..." :p

343k7qw.jpg

:heart :heart :heart

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 058
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 101
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 426
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve