Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här sover vi inte alls men gnäller desto mer .
Vi har dessutom hittat den underbara "om mamma är längre bort än två meter dör jag-fasen" (relationsvärlden)...
Vi kanske ska göra som i sommartråden och ha en födelsedagslista?Behöver vi listan?
Idag sover vi i väntan på pappa. Tur att V kan tänka sig att sova mycket och ofta för jag är en extra tråkig morsa idag!
Ja! Det blir ju dessutom som en extra nedräkning inför 1årsdagenVi kanske ska göra som i sommartråden och ha en födelsedagslista?
Ja, nån slags lista tycker jag ska finnas i varje trådstart iaf =) Är ju fortfarande intressant att hålla koll på åldersskillnaden tycker jag =)Vi kanske ska göra som i sommartråden och ha en födelsedagslista?
V åt en hel grötklämmis päron/mango igår kväll. Och potatis. Inte sov han mer för det...
Vi använder åkpåse, i liggdelen har vi en lite tunnare briopåse med fleecefoder och sen locket på och i sittdelen har vi en Emmaljunga polarpåse plus fotsack. Sittdelen är så öppen och det har varit både kallt och blåsigt det sista.Åkpåse, har ni det och vad har ni?
Funderar på om det börjar bli dags för det, hittils har det räckt med fårskinn och ullfilt i vagnen men det blir ju kallare och kallare...
Åkpåse, har ni det och vad har ni?
Funderar på om det börjar bli dags för det, hittils har det räckt med fårskinn och ullfilt i vagnen men det blir ju kallare och kallare...