Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en med fleecefoder som vi fått ärva liggande men har inte använt den. Har fungerat med ullfleeceoverallen än så länge. Funderar på att skaffa en åkpåse i ull att ha längre fram, men vet inte om ungen kan tänka sig att åka i vagnen mer sen när hon kan sitta stadigtÅkpåse, har ni det och vad har ni?
Funderar på om det börjar bli dags för det, hittils har det räckt med fårskinn och ullfilt i vagnen men det blir ju kallare och kallare...
Åkpåse, har ni det och vad har ni?
Funderar på om det börjar bli dags för det, hittils har det räckt med fårskinn och ullfilt i vagnen men det blir ju kallare och kallare...
Två tänder till har tittat fram samt att en tredje i överkäken är på väg att titta ut. tänderna experimenteras det med och det nya är att bita tag i skeden när vi äter gröt
7500 gram är vi uppe i nu och 69 cm lång. Hon har inte knäckt koden i hur man rullar över från mage än men om man lägger henne på mage så tar hon sig bakåt. Skrattar och börjar visa vad hon tycker är roligt. Älskar att prova mat från vår tallrik, hittils är nog hemlagad pesto en klar favorit.
Vad gäller åkpåse har vi en dunig variant (minns inte vilket märke) som har fleece på insidan. Den har vi i vagnen och då har hon bara en tjockare tröja, jacka på. Vi har också en i enbart fleece minns inte namnet) Där man kan ta bort ett inre varmare lager nu när det inte är så kallt än. Den är bra på att reglera värmen och har använts en del. Funderar på att sätta den i bilstolen så det blir varmt och mysigt när vi åker bil.
Jag har blivit jätteförkyld, inte jättekul när man dessutom ammar flera ggr per natt, blev inte mkt sömn för mig natten som var
Morgonmyser i soffan, Sammy har sovit kanon senaste tiden och det är så skönt att få vakna utvilad. Både för honom och för oss!
Till helgen kommer mormor och morfar, dom har inte träffat Sammy sedan dopet veckan efter midsommar då mamma går igenom tuff cellgiftbehandling för bröstcancer. Ska bli så mysigt att ha dom på besök
När kan jag låta Holly amma ur det sista ur brösten utan att produktionen går igång igen?? Hon har inte ammats alls på snart två dygn och då har hon bara ammat bort spänningarna dem två senaste gångerna. Eller jag ska låta henne amma en liten stund och tömma dem succesivt i ett par dagar?
V har idag sovit igenom rytmiken när 30+ personer sjöng och vevade med div ljudbringande saker
Och kramats med en ettåring
Och bajsat 5586345 gånger vilket är bra men han är fortfarande trög så det gör ont
Har du testat att ge lite olja eller smör i det han äter utöver amning? Sammy hade jättetrög mage men när jag började med det så har det blivit betydligt bättre.