Igenkänning på den. Man vänder sig väldigt fort igenNär man försöker lägga sig på ange och upptäcker att boobsen inte alls uppskattar det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igenkänning på den. Man vänder sig väldigt fort igenNär man försöker lägga sig på ange och upptäcker att boobsen inte alls uppskattar det
J fick sprutorna igår. Ledsen bebis hela eftermiddagen och kvällenOm några timmat får cornelis vaccinationssprutorna i benen, för mig känns det självklart att ta dom men känns ändå elakt med sprutor i mammahjärtat ❤ har i alla fall laddat upp med alvedon ifall han får feber!
J fick sprutorna igår. Ledsen bebis hela eftermiddagen och kvällen
En känner sig riktigt elak som gör att han får ont. Men hellre det än att han blir sjuk senare. Vaknade upp pigg och glad idag som tur var.
Det går säkert bra för er med
Här kom det idag igenVågar knappt skriva det men.. Avslaget är SLUT!!! Så jäkla skönt att slippa det nu! Efter Filippa varade det bara i knappt 4v så 7v har känts som länge.. Men nu är det slut och bröllopsdag nästa vecka
Vilket jävla sätt Mitt har också hattat fram och tillbaks i 2v men nu har det inte kommit nåt på 4dagar så nu är det nog färdigt.Här kom det idag igen
Vi hade också BVC-besök idag (på tremånadersdagen). I väger lite knappt sex kilo och följer sina kurvor. Lite ledsen efter sprutorna, men set gick över snabbt. Hoppas att vi slipper feber och andra biverkningar.3-månaderskoll idag med vaccination, sprutorna gick bra, han blev arg men gick över efter några minuter! 6910 gram (över ett kilo upp sen tvåmånaderskollen) och 64 cm! Raketbränsle i mjölken tro?!
Oh vad jag känner igen det där!Jädra godissug
Eller sug efter ngt att tugga på. Det är värre nu än under graviditeten, jag hoppas det försvinner när jag slutar amma.
Jädra godissug
Eller sug efter ngt att tugga på. Det är värre nu än under graviditeten, jag hoppas det försvinner när jag slutar amma.
Sju! Nio med stora. Hatade varenda dag av dem Hur långt är du över nu?@BobberiBoo Hur många dagar gick du över?
Sju! Nio med stora. Hatade varenda dag av dem Hur långt är du över nu?
Örk vad surt! Men kanske likabra att du ställer in dig på det så blir det inte så jobbigt. En kompis till mig blev också igångsatt. Hon fick tid kl 10, ungen var ute strax efter ett. Så det behöver ju inte bli jobbigt och långdraget.10 Räknar kallt med igångsättning på tisdag.
Jag instämmer, blir helt tokig på mig själv. Och inte hjälper det med en sambo som har fastnat i ngt godisträsk just nu Han är smal så på honom syns det iaf inte på utsidan men jag behöver skärpa till mig så gravidkilona försvinner någon gång.Jädra godissug
Jag har också ett djävulskt sötsug.. Alla kakor/fika vi har tryckt i oss sista tiden är ju skrämmande. Har fått tvinga mej själv att styra upp det nu och bara fika på helgen och börja äta gröt till frukost igen. Det brukar bli bättre då.. Men jag skulle lätt kunna äta kladdkaka varje dag, får tvinga mej riktigt att låta bli. Nu har det ju äntligen lugnat sej med alla besökare så det kanske blir enklare om det inte ställs fram godsaker i tid och otid.Jag instämmer, blir helt tokig på mig själv. Och inte hjälper det med en sambo som har fastnat i ngt godisträsk just nu Han är smal så på honom syns det iaf inte på utsidan men jag behöver skärpa till mig så gravidkilona försvinner någon gång.