Vårföräldrar 2017 del 6

Nu är det nog färdigt med sovandet med fröken på mig i soffan. Någon har kommit på hur kul det är att rulla över från mage till rygg.
Det smajlet... :love:

(annars känner jag mig :cry: det kom ett besked om en väns jävla cancer som kommer ta hen med sig, bort från barn som är för små för att mista en förälder, en person mitt i livet... Förbannade sjukdom!)
Smajlande bebbar är ljuvligt:love:

Hemskt ledsen för alla inblandades skull angående cancerbeskedet.. fruktansvärd jäkla sjukdom:(

Nu är det nog färdigt med sovandet med fröken på mig i soffan. Någon har kommit på hur kul det är att rulla över från mage till rygg.

(annars känner jag mig :cry: det kom ett besked om en väns jävla cancer som kommer ta hen med sig, bort från barn som är för små för att mista en förälder, en person mitt i livet... Förbannade sjukdom!)

Tragiskt :cry::heart

Beklagar :cry::heart

#fuckcancer ❤ alldeles för många i min närhet har dött i cancer, bla min faster som bara blev 36 år gammal och lämnade en tonårsdotter efter sig :(

Hade regelbundna värkar i typ 2 h. Sista halvtimmen var de nästan nere på 3 var 10 minut. Sen stannade allt av igen. :meh: Inga starka värkar men ändock... Nu känns magen som ett stort blåmärke.

Cancer :down::down::(

En gång är ingen gång, två gånger är en trend? Igår natt sov liten mellan 23-04 ungefär, inatt sov hon 21-04... O_o Nu har hon ätit och somnat om på min mage. Jag är lite konfunderad över hur hon kan sova så länge? Tänkte att hon kanske var sjuk så kollade tempen men den var det inget fel på. Hon fick rota-vaccinet igår så hade hon inte sovit länge även natten innan så hade jag nog trott att det berodde på det.. Man det är väll bara att tacka och ta emot att nätterna är lugna :p
Sämsta är att min inbyggda klocka är inställd på att vakna typ vid kl. 01-02 och sen är det lite svårt att somna om :down:

Om några timmat får cornelis vaccinationssprutorna i benen, för mig känns det självklart att ta dom men känns ändå elakt med sprutor i mammahjärtat ❤ har i alla fall laddat upp med alvedon ifall han får feber!

En gång är ingen gång, två gånger är en trend? Igår natt sov liten mellan 23-04 ungefär, inatt sov hon 21-04... O_o Nu har hon ätit och somnat om på min mage. Jag är lite konfunderad över hur hon kan sova så länge? Tänkte att hon kanske var sjuk så kollade tempen men den var det inget fel på. Hon fick rota-vaccinet igår så hade hon inte sovit länge även natten innan så hade jag nog trott att det berodde på det.. Man det är väll bara att tacka och ta emot att nätterna är lugna :p
Sämsta är att min inbyggda klocka är inställd på att vakna typ vid kl. 01-02 och sen är det lite svårt att somna om :down:
Sammy fick också rotavaccinet igår, va lite gasig på kvällen men somnade vid 00 och sov 05,30. Rekord för hans del och mina tuttar höll på att sprängas när han vaknade:D

Tandis avklarad. Bebis tycker pappa servar dåligt :angel:

Funderar på om vi ska köpa en potta eller en Bumbo?

Vi började med bumbo till sonen bär han var 4 mån. Använder fortfarande den nu när han är 2,5 år. :up:

Vissa tycker att den är för trång för pojkar men det handlar om hur man sätter ner dem på den. Lite teknikfråga helt enkelt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 013
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 955
Senast: Manji
·
Fordon Min man och jag planerar att köpa en campervan/plåtis framåt hösten och har börjat spanat lite mer seriöst på annonser nu de senaste...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka