Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag ska vi gå ut o äta på restaurang. Hoppas verkligen att Märta kommer sköta sig. Känns lite nervigt!
Vi var ju _jättelänge_ på bröllopet. En vanlig restaurangmiddag hade gått fint
Värkar var 10 min i snitt sen kl 11. Börjar bli öm i magen nu. Snart ett dygn sen värkarna började.
Vila och ät!!! Heja heja!Värkar var 10 min i snitt sen kl 11. Börjar bli öm i magen nu. Snart ett dygn sen värkarna började.
Hon sov igenom hela restaurangbesöket. Varit väldigt ledsen under dagen dock...Vi var ju _jättelänge_ på bröllopet. En vanlig restaurangmiddag hade gått fint
Hur går det?Värkar var 10 min i snitt sen kl 11. Börjar bli öm i magen nu. Snart ett dygn sen värkarna började.
Hur går det?
Ligger fullständigt uppbullad med kuddar i sängen med vetekudde på magen och har värkar var 5-8 min. Har faktiskt lyckats sova lite. Endel värkar är riktigt jobbiga men de flesta är hanterbara. Nu är jag vaken pga lilla bäbis kör ett kickboxningspass. Tycker väl att vi kan koncentrera oss på att komma ut istället.
Åkte in i går på 42+0 kontroll, allt såg bra ut men iom att bebis fortfarande ligger så högt upp än skulle dom funderar hur de ska starta en igångsättning. Så vi blev kvar och nu på morgonen/ fm ska dom ta hinnorna(så vattnet går) och samtidigt försöka trycka ner bebis så inte navelsträngen kommer i kläm
Ligger fullständigt uppbullad med kuddar i sängen med vetekudde på magen och har värkar var 5-8 min. Har faktiskt lyckats sova lite. Endel värkar är riktigt jobbiga men de flesta är hanterbara. Nu är jag vaken pga lilla bäbis kör ett kickboxningspass. Tycker väl att vi kan koncentrera oss på att komma ut istället.