Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BF+7. Känns som en bra dag att föda barn på. Vaknade med rejäl mensvärk och hoppas att hinnsvepningen kan dra igång det idag. Har sovit som en klubbad oxe i natt, så skönt!
Håller alla tummar jag kanBF+7. Känns som en bra dag att föda barn på. Vaknade med rejäl mensvärk och hoppas att hinnsvepningen kan dra igång det idag. Har sovit som en klubbad oxe i natt, så skönt!
Snart dags för besök hos veterinären med bitskadad katt och vad som hittills idag varit en kinkig bebis. Kan ju bli spännande... men jag håller tummarna för att hon somnar gott i bilen och sover sig igenom besöket. Katten är inte den lättaste å ha å göra med hos veterinären och en illvrålande bebis gör nog inte situationen mindre stressad har jag en känsla av..
Vår katt va i slagsmål igår, trodde jag skulle få ringa vet idag men hon mår mkt bättre! Hoppas det går bra för er!
Stackars kisse, håller tummarna att det går fint.Hade tur och liten sov hela tiden
Katten blev kvar hos veterinären för att bli sövd och få dränage satt - vilket är vad jag förväntade mig då det blivit en böld vid såret (trode det var ett ytligare sår). Vi får tro att det går bra, enda är ju att det alltid är en risk när de sövs Sen blir det en ömklig kisse med tratt hemma nån vecka eller så.
Krya på kisse!Hade tur och liten sov hela tiden
Katten blev kvar hos veterinären för att bli sövd och få dränage satt - vilket är vad jag förväntade mig då det blivit en böld vid såret (trode det var ett ytligare sår). Vi får tro att det går bra, enda är ju att det alltid är en risk när de sövs Sen blir det en ömklig kisse med tratt hemma nån vecka eller så.
Hinnsvepning avklarad. Har öppnat mig 2 cm och det är 2 cm kvar av livmodertappen. Så molvärken har gjort nytta. Har betydligt mer ont nu än innan så hoppas att det håller i sig.
Min BM kom inte åt ordentligt först men som tur var hämtade hon en annan som kom åt utan några problem alls. Det var väl inte det skönaste jag gjort men det gjorde inte ont.
Tid för igångsättning bokad nästa tisdag men BM trodde inte att jag skulle behöva vänta tills dess.
Nu blöder jag endel och har riktigt molande värk till och från.
Besiktning avklarad. Bm imponerades av mina tre minuter med vattenavgång, krystvärk och barnet ute .
Lillan fick vara hemma hos farmor och var rejält nedbäddad med filt och vagnstäcke när jag kom hem .
Besiktning avklarad. Bm imponerades av mina tre minuter med vattenavgång, krystvärk och barnet ute .
Lillan fick vara hemma hos farmor och var rejält nedbäddad med filt och vagnstäcke när jag kom hem .
Ja snart är ju istiden här
Suck, stackars E som sov med lakan endast idag... Har slopat vagnslocket helt nu
Jag håller med @kakan89 klart ungen ska va rejält omstoppad när det snart är istid
Det blåste faktiskt! Det var nästan så att man inte kunde ha 3/4 byxor och linne
(jag ska gömma det där locket nu, typ i sadelkammaren för där kommer hon aldrig att leta)