Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra natt tror jag. Ett blöjbyte innan 06 efter 22. Vi tar sovmorgon ändå, är galet trött.
Han log alldeles nyss åt sin nattlampa vid skötbordet
Jag har gått ner 4kg ca från min ursprungliga vikt när jag blev gravid, men iom att vi fick svamp har jag varit väldigt restriktiv med socker och vitt mjöl så tror förklaringen ligger där och dagliga promenader. De sista dagarna däremot har jag varit skithungrig igen.. Har några kilo för mycket så det får gärna släppa några kilo till
BVC och läkarbesök idag. Försöker ju köra lite Ec och det är inte bra vid BVC besök. Blöjan av o friska luften betyder i Eddas värld att man ska bajsa o kissa för kung och fosterland, räkna ut resten själva..
Hon har inte gått upp men det skyller vi på förkylningen, 55,5 cm lång och 4510g 5 veckor gammal. Fortfarande tät i näsan
Läkaren undrade över amningen och jag sa att hon klickar med tungan och att mycket åker utanför. Tungbandet är tydligen för kort och vi har fått en remiss till önh för åtgärd. Skönt om det hjälper så man slipper bli plaskvåt vid varje amning.
Förkylningen på mig har satt sig i en bihåla. Fy fan vad ont det gör
Någon som har amningskläder från H&M förresten? Skulle behöva beställa hem lite kläder men är osäker på hur de är i storleken? Små/stora?
Och @Lime jag älskar boobs amningskläder! De jag har från h&m gillar jag mindre, får liksom gräva fram bröstet och det gillar jag inte i offentligheten.. Boob däremot, diskret o bra!!