Jag vet ju att ni har rätt men kan inte helt acceptera det i tanken. Tänker att jag vilar några dagar nu och provar igen. Kanske man lyckats göra illa sig på ngt sätt och att det är därför man har ont.. Tack för omtanken och tipsen, ibland måste man höra det från annan än sambo..
Jag var som dig sist, hade oerhört svårt att acceptera att kroppen sa ifrån och att jag skulle behöva låta bli att rida
Det är sjukt frustrerande. Jag fick ont i magen av att rida den ena hästen men framförallt fick jag ont efteråt.
Dessutom blev jag bara galet irriterad på folk som 'nu rider du inte längre va' 'du rider väl ingenting nu' .
Jag ville bestämma s j ä l v!
Så jag behövde komma fram till beslutet själv och slutade inte förrän då heller.
Jag slutade rida någonstans med två månader kvar har jag för mig, nu slutade jag tidigare. Mest för att jag känner mig mer sliten i kroppen och undviker gärna eventuella men senare. Det är ändå två täta graviditeter kroppen går igenom.
Gör det ont behöver man nog i regel stanna upp och lyssna på varför(vila), kroppen säger förmodligen till för att inte överanstränga sig. Så tänker jag iaf.
Hästarna mår inte dåligt av att vila, inte ens den som inte kan vila för mycket då den blir lite...yster
istället arbetade jag dom mer från marken, men tillslut höll inte ens det. Denna gång är jag mer lyhörd i för kroppen,
men fortfarande behöver jag få komma fram till det själv!
Vad jag fixar och inte.