Just det där med att hon somnar vid bröstet är vårt dilemma också och är anledningen till att jag matar på extra med flaska efter amningen. Jag flaskmatade sonen också mellan amningar ibland (för att kunna komma iväg till stallet) men kommer inte ihåg att han bråkade så vid bröstet. Nackdel med kopp är att det tenderar att bli så kladdigt. Kanske ska fortsätta med flaska och lite fäktande ändå.
Kan förresten torsk göra ont i munnen? Hon har nämligen fått en del tack vare min antibiotika-kur. BM tyckte avvakta men jag tycker det sprider sig rätt snabbt. Tänker om det påverkar att hon bråkar så.
Är slemhinnorna röda och irriterade av svampen? Då kan dom bli ömma. Bebis här hemma har ingen torsk (peppar peppar) men hugger iaf som en kobra och "bråkar" med bröstet när hon ska äta om hon är vrålhungrig.
@robl
Jag går minst 5 km varje dag. Har som mål att gå minst 7 km, men så länge snittet läker får jag anpassa både fart och längd efter dagsform.
Mammamage har jag laddat ner idag och så fort jag får träna så ska jag köra Paolos pass också. Känner faktiskt ingen panik än. Den här ggn har graviditetskilona praktiskt nog runnit ut med bröstmjölken .
Men formen, herregud, där har jag en del kvar att tampas med .