Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy vilket tråkigt besked, men såklart skönt att de fångade upp risken. Var det på något av de vanliga blodproven som de sett detta?Nya bud på proppriskfronten. Det blir sprutor från och med nu och till och med några veckor efter förlossningen. Helvetes jävla piss...
Men fy vilket tråkigt besked, men såklart skönt att de fångade upp risken. Var det på något av de vanliga blodproven som de sett detta?
Vad jobbigt att få ett sådant besked med den händelsen med sig sedan tidigare.Nej, de gjorde en koagulationsutredning pga att min mamma dog av blodproppar.
Vad jobbigt att få ett sådant besked med den händelsen med sig sedan tidigare.
Det lät som om de inte hanterade att lämna (det första) beskedet till dig på ett bra sätt, men jag hoppas att du har någon inom sjukvården som kan svara på frågor mm. Det låter också som om du har ett fint stöd i din sambo och hans familj.
Det där lät så avancerat så jag tror inte det@vilse
Kan du inte baka egna polkagriskäppar?
Det där lät så avancerat så jag tror inte det
Tror inte jag har tiden heller....
Jo, hade det varit lite längre till jul så hade det nog fått sig ett försök. Men nu står det annat pyssel/matlagning/städning på to do listan (nackdelen med att ha julen hemma )Tänkte om du var lite pysslig av dig. Är nog enklare och går snabbare att åka till en annan affär.
Jag tycker främst att den ger smärtlindring när den sitter på. Efter jag tar av den är liksom skinnet bedövat. Beroende på om den suttit på muskler så är ju de ofta uppmjukade och känns bättre. Har jag däremot haft den på fogarna så är det kanske aningens bättre men smärtfri blir jag inte efteråt.Ni som har/har använt TENS, hur fungerar den egentligen? Ger den bara smärtlindring under tiden man har den igång? Eller man kan räkna med en viss smärtlindring även efter att man tagit av den?
Kan man ha den samtidigt som man rör sig?
Verkar som om min TENS kommer till utlämningsstället i em, så blir att hämta den imorgon!
En helt annan fråga; varierar er mage mycket i storlek? Min varierar massor från dag till dag, ena dagen kan den vara rätt stor och hård, ibland är den betydligt mindre och mjukare. När jag ligger på rygg kan jag antingen ha en rejäl bula eller så kan den vara ungefär lika framträdande som för tio veckor sedan.
Jag känner ju att hon rumsterar om där inne och jag är ju rätt brett byggd (långt mellan höftbenen), så jag antar att hon helt enkelt kan ligga på en massa olika sätt som ger olika sorters mage.
Var brukar du placera dina elektroder (bild?)Jag tycker främst att den ger smärtlindring när den sitter på. Efter jag tar av den är liksom skinnet bedövat. Beroende på om den suttit på muskler så är ju de ofta uppmjukade och känns bättre. Har jag däremot haft den på fogarna så är det kanske aningens bättre men smärtfri blir jag inte efteråt.
Hoppas du blir nöjd! Jag tycker mycket om min. Men räkna med att du behöver vänja dej lite och lära dej den
Sjukt söta polkarenar by the way!
Mvh Miks
Skriver från mobilen så bild kan jag nog inte åstadkomma tyvärr.Var brukar du placera dina elektroder (bild?)
Sitter med den nu som ett första test - lär jag bara gubben sätta elektroderna rätt så kommer detta bli underbart tror jag (provkör på ryggen)
Var brukar du placera dina elektroder (bild?)
Sitter med den nu som ett första test - lär jag bara gubben sätta elektroderna rätt så kommer detta bli underbart tror jag (provkör på ryggen)
Oh, låter bra testningen fortsätter imorgon, då är det höfterna som ska få sig en omgång...Jag hade min jämt på slutet, så inga problem att ha den när du är aktiv och igång