Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nyligen fått ett plus på graviditetstestet, är något i chock fortfarande... Hur dags bör man ringa BM för inskrivning?
Dagens gnäll : faaan vad mina fogar smärtar. Dammsuga är en plåga
Ja om nu dammsugningen vore det enda.... Det mesta är en plåga just nu.
Idag väntar jobbet... Får se om jag blir avstängd eller inte. Har ju pga graviditeten blivit mordhotad (ja min sambo också och något förvånande även min bil) båda mina arbetspass sedan jag kom tillbaka från semestern... Känns hyvens kul just nu.
Dessutom kom inte barnens skolskjuts idag så nu får jag en körning på tre mil extra. Jippi
Hur går det för er?
Idag är det hälsosamtal, får se vad dom har att säga. Känner mig väldigt ogravid, nästan så man undrar om det verkligen kan vara något därinne. Yrseln är helt borta och kissnödigheten nästan också. Brösten känns lite fylligare och bröstvårtorna är ömma men annars ingenting. Vilket jag iof är glad för, vi ska bila ner till europa om 4 veckor, ungefär vår första gemensamma semester (vi är dåliga på att åka iväg) och jag hoppas verkligen att jag kommer må bra nu när vi äntligen kommer iväg, vi har sett fram så mycket mot resan.
Ja om nu dammsugningen vore det enda.... Det mesta är en plåga just nu.
Idag väntar jobbet... Får se om jag blir avstängd eller inte. Har ju pga graviditeten blivit mordhotad (ja min sambo också och något förvånande även min bil) båda mina arbetspass sedan jag kom tillbaka från semestern... Känns hyvens kul just nu.
Dessutom kom inte barnens skolskjuts idag så nu får jag en körning på tre mil extra. Jippi
Vad jobbar du med?@Siri japp vi har ganska bra av den varan. Blir riskbedömning med chefen i em och sedan får vi se vart det landar. Surast är att blir jag avstängd pga risker i arbetet så får jag inte behålla min lön utan får samma som sjukpenning.. Känns rätt surt att tappa 20% minst ett halvår tidigare än tänkt
Så har jag ocksåbörjat användaa gravidbyxorna... förra gången var jag i vecka 20-25 innan jag använde dem....
de är liite stora och kasar lite, men det gör iof de vanliga jeansen också när jag satt gummiband i knappen.
Veckans fundering består av att funder ut hur jag ska göra nästavecka. Börjar jobba på måndag efter lite mer än 1 års ledighet/föräldraledig.
Ny arbetsgivare, nytt uppdrag (konsult). Ska jag berätta första dagen? Ska jag maila chefen redan nu ochberätta? Eller ska jag ses "som den konstiga" ett par veckor då jagintekan följa med och äta lunch (är super känslig för dofter denna gången)
gaah. Kan inte bestämma mig!