Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter 1,5 veckas förkylning när jag trodde vi var snudd på friska är hon febrig igen . Tycker synd om lilla pyret.
Gummistövlar. Är det någon som hag hittat några ni tycker är bra? De vi har sett hittills har antingen börjat på för stora storlekar, eller verkat vara jättetunga.
Jag är rätt orutinerad på sjukdomar... Är det någon som har koll på om det är vanligt att feber stiger och sjunker och stiger igen?
Hon har varit sjuk i drygt 1,5 vecka men hade bara feber i två dagar i början. Igårnatt kom den tillbaka och nu går den lite upp och ner.Hur många dagar har hon haft feber?
Hon har varit sjuk i drygt 1,5 vecka men hade bara feber i två dagar i början. Igårnatt kom den tillbaka och nu går den lite upp och ner.
Jag är rätt orutinerad på sjukdomar... Är det någon som har koll på om det är vanligt att feber stiger och sjunker och stiger igen?
@Imogen @FengurLaugar hon är fortfarande varm men har sovit/halvsovit sedan igår vid lunchtid. Nu har hon varit vaken ett par timmar och orkat småleka litegrann. Vi ammar ofta men jag är osäker på hur mycket jag dels producerar och dels på om hon mest bara ligger och myser. Men en hel del vätska borde hon iaf få i sig den vägen . Tyvärr jobbar jag till 19 ikväll och det känns sådär om hon ska fortsätta vägra äta och dricka. Kanske går bättre när amningsmöjligheten inte finns...
Hennes närhetsbehov är enormt och hon låg på mig från 13-23 igår, då tog hennes pappa över. Toalettbesök och födointag blev väldigt begränsat om man säger så .
Forfarande sjuk tjej (och jag verkar ha åkt på bihåleinflammation). Igår piggade hon på sig och började äta litegrann, några spaghettis och lite smoothie gick ner. Idag fick jag rapport om feber och hängig tjej men att hon iaf fortfarande äter och dricker lite. Satte henne på vågen igår och den visade på 7,7 kg . Hon är ju liten till växten men vägde 8 kg vid ettårskontrollen och nu är hon 13,5 månad. Borde vi oroa oss? Förutom vikten känner jag mig inte orolig, hon busar när hon orkar och kissar ordentligt så vätska får hon i sig.
Ja hon är en liten plutt , men har följt kurvan och har små föräldrar .Oj vad liten hon är jämfört med min klump som vägde 12 kg igår enligt badrumsvågen! (med kläder och blöja på)
Ni kan ju ringa rådgivningen och säga att hon varit sjuk länge nu och äter dåligt och går ner i vikt så kanske dom har något råd. Antingen tycker dom hon ska kollas mer noga eller så tycker dom att det inte är någon fara.