Lite extra tacksam för sonens blotta existens idag
Eller hur. Att ha tagit sig igenom graviditet, förlossning och PSD-perioden känns väldigt, väldigt skönt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med,
Mest efter att ha läst vårföräldrar16 tråden det första jag gjorde imorse.
Ni som har barn som går, vad har ni köpt för första skor? Vad ska man tänka på osv
@FengurLaugar är det inte tom upp till 3 veckors inkubationstid på vattkoppor? E har tid på sig att bli sjuk
Imorgon fyller min lilla huligan marodör 1 år. Herregud att det går så fort... Vi ska fira med pannkaksfrukost och paket med pekbok och träleksak i pyramidform
Idag har vi varit hos en kompis som har ett barn på 20 månader och ett på 5 veckor. Alice var helt besatt av bebisen och ville vara nära och krama och pussa på henne hela tiden (med sitt vanliga kasta sig på golvet och skrika när det inte blev som hon ville ). När bebis fick flaskan skulle Alice amma haha, hon som aldrig ammar på dagarna längre annars. Alice och det äldre barnet har haft så roligt tillsammans (när bebisen var utom synhåll ) och lekt massor. Skönt med lite äldre barn som inte blir rädda när hon vill kramas och klättra på saker osv.
Inte slängt någraHur pass mycket byxor sliter ni andra med krypande bebisar ut?
Nu har vi slagit någon form av rekord här hemma, slängt 4 stycken nästan helt nya byxor på en vecka. Alla har fått stora hål på knäna efter att ha varit använda några gånger...
Har något svagt minne av att det ska finnas någon form av förstärkning som man kan stryka fast på insidan av byxorna, någon som vet vad jag menar och vart man kan hitta sådant?
Och fungerar det?
Hur pass mycket byxor sliter ni andra med krypande bebisar ut?
Nu har vi slagit någon form av rekord här hemma, slängt 4 stycken nästan helt nya byxor på en vecka. Alla har fått stora hål på knäna efter att ha varit använda några gånger...
Har något svagt minne av att det ska finnas någon form av förstärkning som man kan stryka fast på insidan av byxorna, någon som vet vad jag menar och vart man kan hitta sådant?
Och fungerar det?
Hur pass mycket byxor sliter ni andra med krypande bebisar ut?
Och fungerar det?
Otroligt nog inga, trots att hon kryper som en dåre sedan fem månader tillbaka . Får själv ont i knäna direkt när jag jagar henne krypandes.Hur pass mycket byxor sliter ni andra med krypande bebisar ut?
Och fungerar det?
Jag har blivit en sådan människa! Får lätt panik och det slutar i regel med att jag beställer på nätet. Med ridsportbutiker verkar det dock vara annorlunda .Idag ska jag och tjejerna åka och shoppa lite. Jag är en sån konstig människa som hatar att gå i affärer Men J behöver jacka och skor, E behöver en tunn mössa och jag behöver en jacka och ett par nya skor efter inrådan av sjukgymnasten igår. Så det är väl bara att låta pengarna flöda