E har ramlat ur sängen en gång och så har jag tappat henne en gång Men det gick otroligt nog bra båda gångerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyfan vi bor jättebra, varken jag, mannen eller bebis hae varit förkyld sen hon föddes!Urk, nu vill jag att vi ska bli friska! Förkylningarna har avlöst varandra och mån-ons hade han tredagarsfeber.
Hur mår ni?
Urk, nu vill jag att vi ska bli friska! Förkylningarna har avlöst varandra och mån-ons hade han tredagarsfeber.
Hur mår ni?
Ni med äldre barn som bytt till bilbarnstol, vad ska man tänka på förutom säkerheten? Är det bra att ha en stol man kan fälla under färd tex?
Har man ett barn som exakt alltid somnar i bilen så fort motorn går igång o vaknar när bilen stannar hemma i garaget igen så är det onödigt med fällbar vi har i ett läge som passar när hon sover eftersom aldrig är vaken.Vi köpte en Maxway till mins föräldrar som de ska ha. Lätt attbära ur/i ich liten och smidig men inte fällbar. Men den har ju fyra olika lägen man kan välja mellan, vill barnet sitta mer rättupp så ett fast viloläge blir fel?
Vi har en passat, har nog tänkt ha stolen fram eftersom jag oftast kör själv med honom.
Ni med äldre barn som bytt till bilbarnstol, vad ska man tänka på förutom säkerheten? Är det bra att ha en stol man kan fälla under färd tex?
Vi har en som går att justera under färd och jag tycker att det är riktigt bra.
En sele som är lätt att justera och lätt att dra åt är också viktigt, förresten, speciellt under den här årstiden då klädseln kan variera väldigt mycket.
Vilken har ni? Kollad på maxicosi mobi tror jag den hette. Vi åker ju långt emellanåt (Sthlm-Skåne) så tror fällbar kan vara skönt. Tack för tipsen.
päron är också lösande och se till att hon dricker ordentligt.Tips mot förstoppning? Vi har haft mer eller mindre problem sedan vi började med annan mat än amning och nu tycker jag det blivit värre. Det går 3-4 dagar utan att hon bajsar och när hon väl gör det så gör det ont. Kan tänka mig att hon håller sig och det skapar ju förstås en ond cirkel.
Problemet är att hon är rätt kräsen och liten i maten. Olja i maten är inte så populärt, men katrinplommonpure går iaf ner. Det hon äter helst är mackor, fet yoghurt och pastabaserad mat... Vi ammar fortfarande litegrann. Tips?
Vilken har ni? Kollad på maxicosi mobi tror jag den hette. Vi åker ju långt emellanåt (Sthlm-Skåne) så tror fällbar kan vara skönt. Tack för tipsen.
Tycker faktiskt de är orimligt dyra jämfört med andra. Sen ska vi nog inte ha Isofix för att få upp vikten till 25 kg, könns som det kan behövas när man närmar sig 9 kg vid 5 mån