Här går det framåt med gåträningen! Hon väljer mer och mer att gå mellan olika ställen istället för att sätta sig ner och krypa dit
10 dagar till 1 årsdagen
10 dagar till 1 årsdagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
L har börjat somna i farten. Tidigare idag la hon sig plötsligt bredvid maken i soffan och bara slocknade. Nu i eftermiddag satte hon sig i mitt knä på golvet och efter en stund bara sov hon. Väldigt praktiskt, må jag säga.
En fråga: Vad, när och hur mycket äter era ongar nu? L:s matvanor är just nu all over the place, misstänker att hon håller på att göra slut med flaskan på dagtid.
L har börjat somna i farten. Tidigare idag la hon sig plötsligt bredvid maken i soffan och bara slocknade. Nu i eftermiddag satte hon sig i mitt knä på golvet och efter en stund bara sov hon. Väldigt praktiskt, må jag säga.
En fråga: Vad, när och hur mycket äter era ongar nu? L:s matvanor är just nu all over the place, misstänker att hon håller på att göra slut med flaskan på dagtid.
Ska prova det!@Magnum för oss gick det mycket bättre med bitar när han fick plocka själv med maten (tex majs och små plättbitar), men det kanske ni har testat?