Äh, det har min dotter också och hon är tre månader yngre....
Minns inte att J hade 5or så tidigt men då har E rejälare lår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, det har min dotter också och hon är tre månader yngre....
Vi har haft 5r till E länge nu. Säkert sedan han var 6 mån gammal, om inte mer .E har Libero 5or i både comfort och up and go J som är 4 år kör på 7or (nattetid).
Vi har haft 5r till E länge nu. Säkert sedan han var 6 mån gammal, om inte mer .
Samma här, i midjan skulle nog 4 passa bättre men det blir inte bra runt benen.Minns inte att J hade 5or så tidigt men då har E rejälare lår
Samma här, i midjan skulle nog 4 passa bättre men det blir inte bra runt benen.
Skulle behövas mer flexibla storlekar, en i midjan och en i benen - som på jeans ungefärPrecis samma här!
Ungefär så där ser det ut hos oss med men kattmat istället för hundmat....E har en förkärlek till hundmaten. Vet inte hur många ggr om dagen jag gräver hundmat ur munnen på henne om jag inte hinner med när hon sticker dit
Ungefär så där ser det ut hos oss med men kattmat istället för hundmat....
Stackars barn som bara får hundmatKattmaten står på bänken så här får hon bara hundmat
Stackars barn som bara får hundmat
Mjölkstockning!
Ge mig era bästa tips!
Ok Mjölkstockningen, tog en varm dusch och klämde på det onda samt handmjölkade och då sprutade det hela tiden ur en (1) mjölkkanal (eller vad det heter) så min förhoppning är att det är den som varit täppt och de andra var tomma eftersom barnet ammat sen klockan 13 ungefär (i olika intressanta positioner) . Vad tror ni? Är det en fåfäng förhoppning?Usch!!
Duscha varmt och massera samtidigt. Amma/pumpa/kläm för att få fart på det.
Ok Mjölkstockningen, tog en varm dusch och klämde på det onda samt handmjölkade och då sprutade det hela tiden ur en (1) mjölkkanal (eller vad det heter) så min förhoppning är att det är den som varit täppt och de andra var tomma eftersom barnet ammat sen klockan 13 ungefär (i olika intressanta positioner) . Vad tror ni? Är det en fåfäng förhoppning?
Det gör mindre ont nu men å andra sidan har jag tagit en alvedon för att få ner febern. Å tredje sidan gör det mindre ont än det gjorde innan duschen ...