Om man har mjölkstockning eller en infektion, smakar mjölken annorlunda då? Någon som vet?Jag har fått mjölkstockning eller något
Ont som tusan ivänster bröst, sidan och under mest.. Men bröstet är inte ett dugg hårt? brukar de inte vara det?
Brukar det göra ont när mjölken rinner till när man har mmjölkstockning? Nu kommer där en illande smärta som börjar i bröstet och lägger sig med ett tryck över hela bröstkorgen. Håller bara i några sekunder, men det gör rejält ont.
Rädslan är att det är någon infektion, sista tiden har hon börjat bitas rejält och det är inte omöjligt att där blivit något hål kanske...
Nu äter hon i varje fall, hade tänkt duscha sen men vet inte om det är lönt? Har ju ingen knuta att massera ut...?
Ungen vägrar äta på det onda bröstet nämligen... Tar ett par tag, drar igång reflexen och visar sen tydligt att hon vill ha det andra bröstet (skriker/gnäller)
Fortfarande ingen knuta, men känner mig rejält trött. Känns som om jag har feber (ömt skinn, onda muskler), men termometern visar normal temp.
Blir en spännande kväll detta.....