Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Tassetass hade precis tänkt skriva att jag var smått avis på att hon börjat skratta, när sonen lade lade av värsta skrattsalvan när vi lekte nyss. Det var bara så härligt!!!
Idag har vi varit utan bebis i 12h, längsta hittils! Himla skönt med lite tid utan bebis, tror både hon och vi tycker det faktiskt! :-) har ni lämnat bort era kortare eller längre stunder till annat än pappa? Någon som t.o.m lämnat över natten? När "kan" man börja med sånt?
Vår tjej är otroligt trygg med sina mor och farföräldrar, är lätt att få att sova, inga problem med flaska eller verkar sakna oss. Är en natt utan oss i slutet av augusti för tidigt? Hur vet man? :-) 4,5 månad är hon då.
Väldigt varierande men helt själv är sällan det funkar någon längre stund. Gärna babygym med sällskap . Däremot så funkar det fint att träna om hon kan ligga och titta på- tydligen prima bebisunderhållning att se mamman svettas på träningscykelnHur är era små när det gäller att ligga själv och leka i babygym eller liknande?
Funkar ibland och ibland inteHur är era små när det gäller att ligga själv och leka i babygym eller liknande?
Babygym funkar fint här, sonen ligger oftast rätt nöjd där. Ofta med en katt eller två som sällskap.. Klart bästa stället för honom att ligga själv och filosofera. Glad att vi köpte ett.Hur är era små när det gäller att ligga själv och leka i babygym eller liknande?
Inte än, men så är hon rätt mini också.Har någon bytt babyskyddet mot en större bilbarnstol?
Har upptäckt att han växt ur sin brio på bredden typ axlarna får liksom inte plats....
Hur är era små när det gäller att ligga själv och leka i babygym eller liknande?
Hur är era små när det gäller att ligga själv och leka i babygym eller liknande?
Fast det där med att dom glömmer bort, det är ju lika illa om tex pappan jobbar heltid och är borta 10h? Vilket dom flesta antagligen gör (eller mamman).Storasyster sov nog borta första gången när hon var närmare 1,5 år. Kommer inte att lämna bort Leona på länge över natten heller.
När de är så här små så ställer de ju in sig på att man aldrig kommer tillbaka när man är borta för många timmar så jag vill inte utsätta henne för det om jag inte behöver. Har inte det behovet av egentid från henne, det är värre med 2-åringen för där kan man ju inte direkt sitta och vila i soffan om man är trött en dag så då kan det vara skönt med barnvakt.
Hittills har vi bara haft barnvakt hemma när vi behövt få något gjort på gården och så har min mamma vart med och varit barnvakt när jag tävlade. Fast då sov hon hela tiden så hon hade det inte så jobbigt
Men du får väl känna efter så att hon inte är i en jättemammig fas då när ni tänkt lämna bort henne så går det säkert bra
Har någon bytt babyskyddet mot en större bilbarnstol?
Har upptäckt att han växt ur sin brio på bredden typ axlarna får liksom inte plats....