@Elisha kom ni till Newbie igår?
Ja, och det var en besvikelse! Hur litet som helst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Elisha kom ni till Newbie igår?
Ja, och det var en besvikelse! Hur litet som helst!
Låter det när du bereder maten? sätt på dammsugarenVarför går det himla bra att sitta i babysittern medan maten bereds men är helt otänkbart så fort man sätter sig till bords ?
Nä, pappan jobbar kväll så jag tillredde en fantastisk kastrull med gröt . Ganska så tyst matlagning men jag antar jag var intressant att titta på när jag vispade . Har blivit expert på att äta supersnabbt med bebis på armen, lätt gungandesLåter det när du bereder maten? sätt på dammsugaren
E låg på bordet och sov hemma hos min pappa när vi lagade mat sen när det blev tyst så vaknade han ju såklart. Pappa körde tom assistenten och han sov
Vad dumt! Vi har en Ergobaby med spädbarnsinlägg och efter att ha övat ett par gånger är den jättesmidig att ta av och på.
Däremot blir det rätt varmt för sonen i den, så får se hur den går att använda under varmaste sommar. Tveksamt om han har tagit sig över 5,5 kg då..
Vi bor i en två så han kommer sova med oss till vi hittar nåt husHur länge har ni era bebisar sovande i erat sovrum? Nu är ju våran bara 5 veckor så han kommer bo inne hos oss ett tag till, men jag inser att jag har absolut noll och ingen koll på hur gamla de brukar vara när man flyttar in de i deras eget sovrum?
Har/tänker ni ha babyvakt då?
Vi bor i en två så han kommer sova med oss till vi hittar nåt hus
Gud vad skönt att bo i hus, vi har letat typ hur länge som helst... Vi är nog ganska kräsna av oss tror jagVi har precis flyttat från en tvåa till hus, så man började ju fundera då. Nu ska ju hans rum renoveras först också
Att flytta med en 5 veckors bebis var... intressant. Tur att vi hade hjälp, jag var inte till så mycket nytta när det gällde själva flyttandet...
Hoppas ni hittar något hus ni gillar
Hur länge har ni era bebisar sovande i erat sovrum? Nu är ju våran bara 5 veckor så han kommer bo inne hos oss ett tag till, men jag inser att jag har absolut noll och ingen koll på hur gamla de brukar vara när man flyttar in de i deras eget sovrum?
Hur länge har ni era bebisar sovande i erat sovrum? Nu är ju våran bara 5 veckor så han kommer bo inne hos oss ett tag till, men jag inser att jag har absolut noll och ingen koll på hur gamla de brukar vara när man flyttar in de i deras eget sovrum?
Kör påKan ni hjälpa mig resonera lite? Jag har idag en chefstjänst, den lägsta möjliga när jag inte är föräldraledig.
Nu har min chef sagt upp sig och det jobbet vill jag ha!!
Fördelar: betydligt högre lön och sjysst tjänstebil, lönen skulle innebära att jag och min kille hamnar på samma lönenivå och det kommer öppna ekonomiska fördelar nu när vi ska köpa hus.
Jag kommer kunna styra min arbetstid ganska fritt, och kunna arbeta hemma en del
Nackdel: tillträde i augusti, jag kommer behövs få till pumpning och kanske överväga ersättning (vill helst inte det). Stort ansvar (men det är ju såklart kul också!!)
Förra föräldraledigheten var bara jag hemma, inte min kille. Är jag ego som känner att jag vill ha jobbet, och ställa krav att sambon får ta föräldraledigt? Jag är osäker på om han verkligen skulle vilja vara hemma, inte för att han inte vill vara med barnen, utan för att han är väldigt rastlös i själen, han mår inte bra av för lugnt och inte ha saker och rörelse ikring sig.
Jag har inte fått jobbet, jag har bara delgett mitt intresse och fått svaret att jag ska skicka in mitt cv. Hur tänker ni?
han mår inte bra av för lugnt och inte ha saker och rörelse ikring sig.
Kan ni hjälpa mig resonera lite? Jag har idag en chefstjänst, den lägsta möjliga när jag inte är föräldraledig.
Fördelar: betydligt högre lön och sjysst tjänstebil, lönen skulle innebära att jag och min kille hamnar på samma lönenivå och det kommer öppna ekonomiska fördelar nu när vi ska köpa hus.
Jag kommer kunna styra min arbetstid ganska fritt, och kunna arbeta hemma en del
Nackdel: tillträde i augusti, jag kommer behövs få till pumpning och kanske överväga ersättning (vill helst inte det). Stort ansvar (men det är ju såklart kul också!!)
Förra föräldraledigheten var bara jag hemma, inte min kille. Är jag ego som känner att jag vill ha jobbet, och ställa krav att sambon får ta föräldraledigt? Jag är osäker på om han verkligen skulle vilja vara hemma, inte för att han inte vill vara med barnen, utan för att han är väldigt rastlös i själen, han mår inte bra av för lugnt och inte ha saker och rörelse ikring sig.
Jag har inte fått jobbet, jag har bara delgett mitt intresse och fått svaret att jag ska skicka in mitt cv. Hur tänker ni?
Kan ni hjälpa mig resonera lite? Jag har idag en chefstjänst, den lägsta möjliga när jag inte är föräldraledig.