Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att jag känner igen ditt nick "från någonstans". Jag trodde dock vi hade träffats *noll koll* Men den lilla fina byn *host* är jag uppvuxen i jaGrattis! Och välkommen!
Vet inte om jag är ute o cyklar nu men visst har vi bott i samma lilla håla för många år sen? B-berga
Det som är annorlunda med förlossningssmärta och värkar är ju att det är en positiv smärta och det är pauser mellan värkarna.
Dessutom finns det ju smärtlindring att få och belöningen går inte av för hackor
För mig var det en oerhört häftig upplevelse och jag hade varit lite orolig för just hur jag skulle hantera smärtan osv, men i slutet av graviditeten kände jag att jag förstod att man var gravid så pass "länge" som 9 månader, för att tröttna och bara vilja ha ut och träffa ungen på vilket sätt som helst
Ja men det är lite det jag menar, alla datum är ju samma. Skumt.
Ännu konstigare att de har olika gränser för trimestrarna? Jag går efter vad böcker och BM säger... Då känns det om inte annat som om tiden går fortare...
v. 16 idag (15+0).
Vaknade och insåg att jag nu kan känna bebismagen tydligt och att den till och med syns när jag ligger på rygg. Stående är jag svullen och rätt stor, men det är ju mest tarmar och soffliggar-fett som syns då...