Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men det gjorde faktiskt inte så ont, var mest chockerande att se allt blod - fast sambon tog det värst och mådde jättedåligt över det i flera dagar.AJAJAJAJAJAJ!!! AAAAAJ!
Apollo: Det är faktiskt inte så hemskt med vax där nere. Just på de hårbeklädda områdena har i alla fall inte jag mycket känsel, skulle lida mer av att vaxa t.ex magen
micks... alltså... INTE OKEJ!!! Alltså... hahahah fyy fan va ont...
Det där känner jag igen. Ena stunden är han sjukt stolt över vilka dunderspermier han har ( ) för att i nästa beklaga sig över att det blev ju så lite "tränande"Precis vad jag sa till sambo när vi började försöka. "Äääh, lugn, du hinner förbereda dig mentalt - det tar i snitt 7 månader att få till det och sen är man gravid i 9, det är ju jääääättelång tid! "
ETT skjut den månaden och här sitter jag nu.
Sambon blev besviken över den korta tillverkningstiden!
Tycker han är lite elak faktiskt. Tänker han inte allt på hur DU känner med en stor jävla buske där nere som bara kliar?! Så farligt är det ju inte, i värsta fall får du be honom ta saxen och stubba det lite - det kanske han hade gått med på?vilse: bekräftat, han skulle inte hjälpa mig raka fluffi ens om jag bad honom
Herre gud säger jagHaha, men det gjorde faktiskt inte så ont, var mest chockerande att se allt blod - fast sambon tog det värst och mådde jättedåligt över det i flera dagar.
Det där känner jag igen. Ena stunden är han sjukt stolt över vilka dunderspermier han har ( ) för att i nästa beklaga sig över att det blev ju så lite "tränande"