Sv: Vårföräldrar 2013!
Garanterat något applemög
Svart text är inga problem att kopiera alltså, men vit text syns inte även om den är markerad.
Apollo, citatsvar kan jag ju pröva, men att hålla på och kopiera till anteckningar på tfn blir för krångligt, då tycker jag folk kan skriva i grått istället, så kan de som vill hoppa över att läsa
Annars läser jag svaren och fantiserar ihop vad som stod, jag ville mest skriva att jag inte ignorerar frågorna utan bara inte ser dem
Att jag inte vill föda på Huddinge har med att göra hur dåligt behandlade vi blev där efter förlossningen. Själva förlossningen var bra, men tiden efter innan vi fick komma till BB vilket var dryga 6 timmar för oss, var hemska. Sambon som är världens snällaste fick tillslut rya i och hota med att vi tar bebisen med oss hem och drar därifrån om inte jag fick gå på toaletten/mat och dusch snart. Jag hade ett bortdomnat ben så jag kunde inte ta mig 50 m till toaletten. Att en dörr öppnas och en kärring sticker in huvudet och väser "Vi har inte tid med er nu!" ska ingen med en förstfödd behöva uppleva. Det var 3 timmar efter förlossning (utan toabesök/dusch eller mätning och vägning av bebis) så det var inte som att vi hade ringt ner dem direkt.
DS jo, det var ju om din bil jag skulle skriva! Fy vad irriterande, vi fick vår bil duktigt påbackad för ett drygt år sedan på en parkering utan att någon lämnade en lapp utan de drog bara. Jäkla pack! Bilen hade blivit så hårt påkörd vid hjulhuset till framdäcket att den dels hoppat upp på trotoarkanten och så gick det inte att öppna förardörren.
Vilken vecka är du i när du ska på nästa UL, var det då du var i v 32? Kan inte det ha med dig att göra då? Hela Stockholms län har ju samma policy om vad de bekostar, så det är inte sjukhusindividuellt. Kan du inte fråga din BM? Att göra fler är kanske inte ovanligt, men krävs en orsak, stor som liten