Kul att denna tråden verkar komma igång lite igen!
Själv har jag knappt haft tid, har lagt all tid på att spamma sönder vårtråden 2015 istället
Annars rullar allt på här, jag är i vecka 19 nu och det verkar som om illamåendet äntligen gett med sig. Kräker ca 1 gång i veckan än dock... Men iom att illamåendet är borta så börjar jag äntligen kunnat röra mig och umgås med sonen igen
Han är busig, och full av energi såklart
Har också kommit i i fasen "ligga och skrika på golvet om man inte får som man vill", men jag hoppas den snart är slut
Favoritsakerna är städsakerna (vår golvmopp/sopkvast samt sin egen dammsugare), samt lära gå vagnen som nu mera lastas med allt mööjligt som han hittar. Gå är väl iofs synd och säga att han gör - snarare spinger i full kareta.
Projekt "man får inte köra på människor, djur eller möbler" pågår för fullt, med varierat resultat
Öroninflammationerna avlöser varandra här nu igen (eller ja, de är inte så många - men låååånga, just nu är vi inne på en runda där han har dubbelsidig inflammation PÅ trumhinnorna. Tydligen är det 17 gånger värre smärtmässigt än vanlig öroninflammation
Domen var nu att är det inte bra, eller blir värre inom 7 dagar så är det direkt till öronakuten i Lund. Antar att han då officiellt blir ett öronbarn...