Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Micks Trist, att han inte vill vara hemma mer
Här blev det också lite diskussioner Dock kom vi fram till att det han ville är att vara hemma på halvtid, heltid är han är rädd han blir knäpp över (han måste träffa folk/få jobba ect ect ect). Men ja, nu får vi väl se hur det blir. Som det ser ut nu så blir jag arbetslös när jag går tillbaka då chefen inte lyckas hitta något uppdrag till mig. (jobbar som konsult)
Så, jag letar jobb - och tills jag hittar något så är jag troligen föräldraledig. Är där dagar kvar får han ta dem...
Trist, men att vi har jobb båda två är viktigast...
Men vad trist att inte ataraxen fungerar hade ju varit något om ni hade fått sova. Det tär så sjukt mycket att inte få sova.Man är nog knäpp i roten för jag är också sugen på en till… Men kroppen måste nog läka ihop först.
Kan upplysa om att Ataraxen inte biter alls… Testat fem dagar nu, inatt var hon vedervärdig. Nu ska vi hålla upp två nätter, och sen köra fem nätter igen. Får se om jag träffar på grannen (barnläkaren) under helgen, om han har nån idé. Hon får ju en myr-dos nu, kanske kunde man testa att öka en ml eller så.
Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Oavsett så börjar det nog bli hög tid att ta tag i sexbiten... Antar att jag/vi är sist ut med att ännu inte haft sex? Jag har ju iofs en del gammal problematik iom vestibuliten, men ja, det börjar nog bli hög tid