Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Vad skönt att hon blev bättre idag
Vilse. Lycka till med sovandet. Imorgon natt ska jag också få sova ostört och dessutom få sovmorgon. Då sover jag i extrasängen nere i källaren. Fullt med grejer och blir kolsvart. Läskigt, läskigt
Sambons tur denna natt så jag är helt själv med Tor på ovanvåningen vilket också är lite läskigt
Kl
Var på BVC idag och som nybliven ettåring är lillen 70 cm lång och väger 8 kg. Jag kan nog nästan slå vad om att era kommer att slå det när de är ett år. Flera har väl redan gjort det
.
Men det som är bra är att Tors båda kurvor nu är väldigt nära varandra. Han har ju en som är från när han är född och en som är från när han skulle ha fötts. De kurvorna var låååångt i från varandra i början men nu är han nästan ikapp sig själv. Nästa gång om ca två månader ska han få ettårskontroll och ska klara massa saker som jag nu har glömt men det som hon nämnde kan han ju redan.
Pratade lite om mat och våran bvc-sköterska är så väldigt bra. Hon tyckte inte att det var något problem och vi skulle köra på det Tor vill ha så kommer det igång av sig självt med maten senare. Han går ju upp bra i vikt.
Men så var det vaccinering sedan. Stackarn blev så ledsen. Men gick över snabbare än förra gången i alla fall. Däremot har han varit otroligt gnällig sedan vi kom hem. Och väldigt klägnig på mig, jag har inte kunnat gå ut ur rummet ens utan att han blir helt förtvivlad. Sele har inte gått att ha honom i som han brukar sitta i när han somnar. Det verkade göra ont. Så han fick bäras utan selen. Och han blev bara mer och mer ledsen ju tröttare han blev. Stackarn grät sig till sömns i famnen på sambo när jag var och tog in hästarna
. Får hoppas han sover gott i natt och att det känns bättre i benen i morgon.