Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Jag tänker inte ens försöka läsa in mig men,..
Vad kul med dop Lew! Är det nån mer som ska/har? Vi ska men det har inte blivit av än pga. att jag varit så sjuk, planerar lite löst till våren...
Jag gillade inte heller öppna förskolan.. med dottern, med sonen har jag inte provat. :-p
haha, alltså grötrester är en klassiker. Sen blir det matrester..eller snoor..
. säger till dottern då och då under dan att jag måste torka av henne så hon inte ska se vanvårdad ut...
Det där med akta-bakterier släppte jag helt när Ludd kom nu...dottern har ju varit och är på förskolan= smitthärdarnas smitthärd... ändå har vi *peppar-peppar* varit friska från både snuvor, feber och magsjuka....
I helgen var vi och hälsade på en familj som vi bor grannar med, Vi har barn i samma åldrar så det var lite extra kul.
Känns skönt att kunna knyta lite nya kontakter, vi flyttade ju hit för över ett år sen men det har ju varit som det varit ...
Ludd växer så det knakar fortfarande, vräker i sig mat och låter exakt hela tiden. Han är aldrig, aldrig tyst.
springer i gåstolenm drar syrran i håret och jaa... är underbar. Enligt maken är han ganska stökig på nätterna, vill äta 2-3 ggr en del nätter.
Jag mår också jättebra, psykiskt, rätt diagnos på mina besvär och bra medecin har gjort underverk... är fortfarande halvtidsssjukad, har börjat finna mig i det, även om det känns pinsamt att inte klara av att ta hand om barnen.... men det går bättre och bättre...
Det går (helt otrligt (!!!)) riktigt bra med fogarna också, jag tränar yoga 2 ggr/vecka, promenerar 3-4 km/dag och har varit på gymmet med sjukgymnast.
Äter sällan smärtstillande nu....
Jag tror dock att mitt bäcken är snett, och på måndag har jag fått en tid hos en naprapat som ev. kan hjälpa mig att rätta till det.