Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får väl kalla in honom och be honom blunda "jag har en överraskning åt dig.... "och Vilse:
Den här jäkeln spiller ut alla prostaglandiner i duschen istället! Jag undrar nästan hur det blev barn från början?
Jag tror faktiskt att han kanske inte är så sugen på sex när bebis liksom "är med" men att han inte vågar säga det. Eller så är han bara lat.
Det där förslaget var bara så (men det är klart det redan har varit uppe som fundering Dock har jag bestämt mig för att SÅ desperat är jag inte ännu. (men ge mig ett par dagar till utan att något händer så är det inteomöjligt ))Just det, du hade ju sånt med. Du kanske kan be karln runka i en skål och bara.. Tippa över när han är klar?
Tveksamt - mycket tveksamt! hahahHahaha! Lova att informera om det händer!
Jo, troligen behövs det en del - men man måste ju testa om man är desperat. Jag har ju börjat bocka av en del andra saker på mytlistan (storstäda, tvätta fönster, springa i trappa ect), så detta blir ju bara ytterligare en sak att bocka avDet krävs väl iofs ganska rejäla mängder för att just simmarna ska ha nån egentlig effekt, så jag skulle tro det går lika bra att ta hand om det på egen hand om man är sugen... Sammandragningar av orgasm och lite mekanisk stimulans ska visst vara minst lika effektivt läste jag nånstans
Vilse: oj vad du jobbar på, glöm inte att vila också så att du orkar med förlossningen sen!
Men hallå! Här surfar man inte i godan ro och tvingas bli generad av era snuskiga utspel. Skämmes, tjejer! (Påminner nästan om i början med ostsåsen och flytningarna…)
*text och bild*
Nä det verkar som om ganska många karlar tycker att det känns obekvämt så att säga. Du får nog bebis så småningom ändå annars kanske tipset jag gav till vilse kan användas till dig med?
Det blir så mycket roligare då jue!Och vilse - ni är helt galna!!!