Sv: Vårföräldrar 2013! #5
DS: Jag håller med klockan - är man där du är nu får man äta preeeecis vad man vill! Leva på kladdkaka/äpplepaj har jag hört är gott
Alltså. Ja. Jag vet inte vad jag ska säga
Låter bra. Ju lättare amningen kommer igång ju gladare kommer jag bli. Hur är egentligen känslan första gången barnet ammar? När jag tänker tanken att där är någon liten parvel som ska röra min bröst om någon vecka så ser jag nog mest ut såhär:Nån av BM jag träffade på BB sa att det var bra om msn läckte lite innan för då rinner det till lättare sen.
DS: ät vad du vill, när du vill! nåt kul ska man ha när man befinner sig i ingenbebisland där tiden står still!
DS: Jag håller med klockan - är man där du är nu får man äta preeeecis vad man vill! Leva på kladdkaka/äpplepaj har jag hört är gott
MenPrecis! Jag tror också det kan vara klokt, men vid närmare eftertanke så är väl barnet för stort för att följa med vattnet ner så det värsta som händer är att hon blir ren, eller?
Men jag tror att det kan vara ett släktdrag eller en effekt av traumatiska händelser under barndomen.
Så här behandlade nämligen mina föräldrar (pappa var största boven) mig:
*bild*
Alltså. Ja. Jag vet inte vad jag ska säga