Varför vill inte datorn starta?

the_connemara

Trådstartare
Råkade nog sabba en kompis dator här om dagen. Tryckte på startknappen o den börjadee starta som vanligt, sen bara dog den. Nu dör den typ 7-10 gånger innan den startar "färdigt" o funkar sen som vanligt hur länge som helst. Ibland kommer den dock aldrig igång utan man får ge upp efter 10-15 försök.

Funderingar?

Sv: Varför vill inte datorn starta?

haha! ok, tänkte det kunde va ngt "vanligt" som gav just detta beteende enbart vid start... :p

Sv: Varför vill inte datorn starta?

installera om windows, inte nödvändigtvis formatera, reparera brukar också gå. funkar den då så är det mjukvarufel, annars så är det hårdvarufel. då får ni ta in den till en verkstad så får de felsöka, alt stället där ni köpte den om ni fortf har garanti...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Det finns ju en uppsjö olika! Är de något bra? Vad har man dem till? Vad har en sådan som en vanlig hederlig klocka inte har? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 322
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 052
Senast: Hejsan.
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård