Varför tas bilden bort?

_FiA_

Trådstartare
Jag är med på dejtingsidan Badoo, och jag försöker lägga upp 2 nya bilder på mig själv. det är dom första 2 riktiga bilder tagna av fotograf som jag har och jag vill givetvis att dom ska finnas med i mitt album. Den här bilden blev godkänd direkt




Men den här

bara tas bort direkt av Badoo, varför ?! Jag har skrivit till Badoo flera gånger men jag får inget svar,:(
Ni får gärna hjälpa mig luska ut vad som kan vara fel med bilden, den måste ju strida mot någon regel? Varför godkänns den första men inte den andra ?:meh: Jag har testat att retushera bort texten på linnet, men det hjälper inte ändå
 
Sv: Varför tas bilden bort?

den andra bilden är lika stor som den första, till och med lite mindre, så det kan inte vara det
 
Sv: Varför tas bilden bort?

Jättekonstigt. Den andra bilden är ju mer framifrån och därmed tydligare än den första.
 
Sv: Varför tas bilden bort?

Jag är med på dejtingsidan Badoo, och jag försöker lägga upp 2 nya bilder på mig själv. det är dom första 2 riktiga bilder tagna av fotograf som jag har och jag vill givetvis att dom ska finnas med i mitt album. Den här bilden blev godkänd direkt




Men den här

bara tas bort direkt av Badoo, varför ?! Jag har skrivit till Badoo flera gånger men jag får inget svar,:(
Ni får gärna hjälpa mig luska ut vad som kan vara fel med bilden, den måste ju strida mot någon regel? Varför godkänns den första men inte den andra ?:meh: Jag har testat att retushera bort texten på linnet, men det hjälper inte ändå
Kan det vara att det syns mer ner mot brösten :o
 
Sv: Varför tas bilden bort?

den andra bilden är lika stor som den första, till och med lite mindre, så det kan inte vara det

Menar du bara i pixlar nu (för där stämmer det du säger) eller även i bytes? Badoo verkar ha maxgräns på 128 MB.
 
Sv: Varför tas bilden bort?

jag har lyckats lösa det nu, jag lade in bilden från facebook, och då blev den godkänd :D dem kanske inte trodde att det var jag då innan.
Tack för hjälpen bukefalosar
 
Sv: Varför tas bilden bort?

Helt ot

Men satan i gatan vad vacker du är!

(Eller måste man vara sådär korrekt och skriva -Vilka vackra bilder av dig)

Sak samma
Ptr
 
Sv: Varför tas bilden bort?

jag har lyckats lösa det nu, jag lade in bilden från facebook, och då blev den godkänd :D dem kanske inte trodde att det var jag då innan.
Tack för hjälpen bukefalosar

Ja jag tror det var så. Bilden var så bra så de trodde det var en snodd modellbild. Ta det som en komplimang.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 327
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 282
Senast: dobbis
·
Äldre Jag kan inte låta bli att tycka min mamma är otroligt pinsam ibland, på facebook. Hon är inte så datorkunnig men lärde sig använda...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
15 950
Senast: Ginne
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 770

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp