Jag är uppvuxen (inte hemifrån, utan bland vänner) att hår ska bort. Armhålor, ben, könsorgan - rubbet ska väck!
Fiffi började jag inte helraka förrän för några år sedan, innan det typ ansade jag och stylade det i en lite mindre triangel
Nu helrakar jag om jag planerar att vara intim med nån, och ibland annars också, för att jag känner mig fräsch då. Därmed inte sagt att jag INTE känner mig fräsch med hår, men det är inte riktigt samma känsla som att vara hårlös.
Benen rakar jag vintertid typ bara om jag har mer än några mm och det finns en chans att jag kommer visa mig naken/lättklädd för någon jag inte känner bra. Sommartid rakar jag om jag vill känna mig "slät" då jag tycker det är skönt (men stubb är också sjukt nice!), men om jag märker att jag går och tänker att jag "borde raka mig" för att samhällsnormerna säger det, så säger jag åt mig själv att det får jag visst inte göra förrän jag slutar bry mig om vad andra tycker. Så då får jag gå hårig, och ju mer jag gör det, desto mindre bryr jag mig
Armhålorna upplever jag som flera andra att det luktar mindre om jag är rakad. Men det betyder inte att jag alltid är helt renrakad, men när det börjar närma sig en cm så ryker det iallafall.
Jag har nån lite rolig fascination vid hår och rakning, så jag tycker att det kan vara kul att spara ut ibland bara för att få raka bort mer
Förutom fiffi som bara är jobbigt att raka bort mycket hår från. Och på benen tycker jag som sagt det är mysigt med stubb, det är sååå skönt att dra handen över
Hår på andra bryr jag mig inte ett dugg om, oavsett var på kroppen, så länge de inte trycker upp det i ansiktet på mig eller lägger det i min mat.